Dotazník Problematika očkování

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1
26.12.19 13:53

Dotazník Problematika očkování

Dobrý den,

jsem studentkou Biskupského gymnázia v Hradci Králové a chtěla bych Vás touto formou požádat o vyplnění dotazníku o Problematice očkování. Tento anonymní dotazník, který Vám nezabere více jak 4 minuty, mi pomůže při zpracování mé seminární práce.
Předem moc děkuji

https://www.survio.com/…9G4I2Y6K4J4K

Helena M

Příspěvek upraven 27.12.19 v 11:52

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
246
26.12.19 14:11

Vyplněno :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1992
26.12.19 14:30

Hotovo

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
146
26.12.19 14:45

V otázce ohledně dosaženého vzdělání: chybí mi možnost vyšší odborné vzdělání, zaskrtla jsem tedy VS

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
54335
26.12.19 15:04

Me toho chybi vic. Dotaznik je dost cernobily. Nechapu, co z nej ma vyplynout. Neni to dobry dotaznik.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
838
26.12.19 15:56

Vyplneno i když dotaz na chripku mi prijde uplne mimo. Hlavne pak bych cekala alespon moznost napsat proc Ne - za mne minula spatna zkusenost, kdy vzdy po ockovani na chripku jsem pak prolezela mesice s vracejici se anginou. Dala jsem tomu sanci 2× a vzdy stejne. Takze i kdyz se nechavam normalne ockovat na vse mozne, tak jedine no-go ockovani je ta chripka, po ktere jedine jsem zazila nezadouci nasledky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
559
27.12.19 01:08
@katintheBOx63 píše:
Vyplneno i když dotaz na chripku mi prijde uplne mimo. Hlavne pak bych cekala alespon moznost napsat proc Ne - za mne minula spatna zkusenost, kdy vzdy po ockovani na chripku jsem pak prolezela mesice s vracejici se anginou. Dala jsem tomu sanci 2× a vzdy stejne. Takze i kdyz se nechavam normalne ockovat na vse mozne, tak jedine no-go ockovani je ta chripka, po ktere jedine jsem zazila nezadouci nasledky.