Druhý a poslední pokus státnic

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Ifar
Kecalka 160 příspěvků 23.08.18 09:12
Druhý a poslední pokus státnic

Ahoj všem,

píšu sem, protože asi potřebuji jenom podpořit, co se státnic týče. Studuju bakalářské kombinované studium na právnické v Brně. V červnu jsem měla první státnici, ke které jsem se vcelku bez problémů dostala přes 6 zkouškových období, práci, těhotenství, porod, svatbu… Ze začátku ročníku (cca 50 lidí) se ke státnicím dostalo 10, ze kterých 6 vyhodili. A já teď trpím slušnou trudomyslností, že veškerá snaha přijde vniveč. Čekala jsem, že když se člověk dohrabe až do cíle, tak že mu třeba i komise pomůže, neříkám, že si částečně za neúspěch nemůžu sama, můžu. Učila jsem se neefektivně i když mi maminka pomáhala s hlídáním 20 měsíční dcery. Učení je ale moc, žádné extra praktické věci to nejsou, spíš teorie. Připadám si k ničmu, nejraději bych tam nešla. Jsem navíc ve 14tt, takže bych pořád spala. Nevzdávám to, jen asi dopředu počítám s neúspěchem, abych pak nebyla zklamaná. Nevím, přijdu si k ničemu, učení jde pomalu, přijde mi, že je všechno jasný, ale zpaměti si nevzpomenu. Asi to je normální. Druhý a poslední termín je v září. Třetí pokus je děkanský a podle slov paní ze studijního si za těch let pamatuje pouze jednu výjimku (onkologocké onemocnění). Takže tudy taky cesta nevede :? Samozřejmě jsou na světě důležitější věci, ale víte jak, když už to člověk absolvoval… :nevim:

Reakce:

Popokatepetla
Závislačka 3144 příspěvků 23.08.18 09:22

Hele za prvé si to srovnej v hlavě a nastav se na to, že to dáš! Když budeš dopředu počítat s neúspěchem, je to k ničemu. A za druhé, do září je ještě času - bifluj bifluj, byla by sakra škoda zahodit 3 roky studia ne?

Ou
Kelišová 5169 příspěvků 23.08.18 09:23

Vydrž, pocit že před státnicemi člověk umí velké kulové a že ho 100% vyhodí má každý.