Dvě brigády na DPP

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Le-Nye
Kecalka 159 příspěvků 28.09.14 19:04
Dvě brigády na DPP

Ahoj všem,
zajímalo by mě, jestli máte/měli jste (nebo zkrátka víte, jak to v takovém případě chodí) dvě brigády na dohodu o provedení práce. Jednu takovou mám, a jelikož jsem student a podepsala jsem ‚‚růžové papíry‘‘, nemusím se o nic starat. Vím, že u druhého zaměstnavatele tyto růžové papíry podepsat nemohu, ale zajímalo by mě, jak to chodí - konkrétně, když jsem student, jestli bych musela odvádět sociální a zdravotní a vyplňovat daňové přiznání a zkrátka všechno, co bych v takovém případě musela zařizovat.
Pokud s tím máte někdo zkušenost, moc bych prosila o radu.
 Díky.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Meluzinecka
Zasloužilá kecalka 677 příspěvků 28.09.14 19:32

@Le-Nye nejlepsi je papiry podepsat v praci kde beres mesicne vic penez…na druhe brigade budes muset platit 15% srazkovou dan

Le-Nye
Kecalka 159 příspěvků 28.09.14 19:36

No, já je mám podepsané u dlouholetého zaměstnavatele a teď bych si chtěla ještě jednu brigádu přihodit.
Takže chápu to správně, že pak musím podat daňové přiznání?

Jolynka
Extra třída :D 13635 příspěvků 28.09.14 19:49

@Le-Nye a ten dlouholety zamestnavatel dela rocni zuctovani za tebe? Pokud budes mit dva zamestnavatele tak je nutne podat danove priznani. Pokud by ten prvni zamestnavatel nedelal rocni zuctovani dane, coz obvykle u brigad nedelaji, tak si taky mela kazdy rok podat priznani sama.

Le-Nye
Kecalka 159 příspěvků 28.09.14 20:03

@Jolynka Ano, zúčtování za mě dělal zaměstnavatel.

Hanula1212
Kelišová 5415 příspěvků 28.09.14 20:14