Odejít z práce? Špatný kolektiv

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.09.14 08:07
Odejít z práce - špatný kolektiv

Dobré ráno, krátce popíšu o čem přemýšlím, co mě trápí a budu ráda za každý názor. Pracuji jako zdravotní sestra na JIP. Před mateřskou jsem tam pár let pracovala a práci jako takovou milovala, bavila mě, moc ráda jsem chodila do práce. Ale…máme velký, převážně ženský kolektiv, s kterým nesdílíme vzájemné sympatie. Tedy je to asi půl na půl. Ted jsem se na částečný úvazek do práce vrátila a připadá mi to horší. Práce mě stále velmi baví, ale připadám si tam nechtěná, čekají kdy udělám chybu, pomlouvají mě atd. Důvod? Ten mi není úplně jasný, nikdy jsem si s nikým nic neudělala, možná tím že mám dobře situovaného manžela, máme dům atd, dobře vycházím s vrchní a staniční sestrou nevím. Dám příklad, část kolektivu vymyslelo, že mi svedou manžela, já se naštvu a odejdu. To je jeden z mnoha příkladů. Nechodím do práce se kamarádit, ale pracovat, ale nejsem schopna se pomluvami netrápit…Co by jste dělalo vy? Moc děkuji za nézory

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 Další »
Reakce:
palapa
Závislačka 2949 příspěvků 28.09.14 08:17

Co bych delala. Urcite bych neutikala a vyrikala si to s nima z oci do oci.

Králičice
Extra třída :D 13335 příspěvků 28.09.14 08:19

Podle mě by to jinde mohlo být stejné. Já před mateřskou pracovala v bance (a doufám, že budu i po) a je to tam to samé :-) Pracovní název kurník ;) Máte tam alespoň jediného spojence? Jinak vaší práce si moc vážím :hug:

abidail
Zasloužilá kecalka 896 příspěvků 28.09.14 08:19

Já bych za nima rovnou přišla a zeptala se jich o co jim jde? Na rovinu.

jitkajitkaj
Kecalka 316 příspěvků 28.09.14 08:20