Ejakulace a antidepresiva

Anonymní
20.10.19 20:42

Ejakulace a antidepresiva

Omlouvám se za anonymitu a doufám, že bude zachována. Nejde totiž tak úplně o můj problém. S přítelem jsme spolu něco přes rok. Celou tu dobu nám sexuální život funguje bez problémů. Přítel sice vždy potřeboval dost času k tomu, aby ejakuloval. Sex někdy trval i v řádu hodin, pod půlhodinu jsme se snad nikdy nedostali. To by mě ale ani tak netrápilo, navíc to tak měl prý odjakživa. Přítel ale už několik let před naším vztahem trpěl depresemi, od června je začal konečně řešit a zašel k k odborníkovi. Dostal antidepresiva, Cipralex. A pravidelně dochází na terapii. Konečně se cítí líp a deprese má jen výjimečně. Začalo nás ale trápit, že není schopen dosáhnout orgasmu při sexu. Při masturbaci s tím problém nemá i když mu to taky někdy trvá, ale k vyvrcholení dojde. Při sexu ejakulace dosáhl za ty 4 měsíce jen JEDNOU! Sex se mu líbí, sex i já ho vzrušujeme dost. Zkoušíme různé polohy i techniky, často cítí, že se orgasmus blíží, ale nikdy k němu nedojde. Máte s tím někdo zkušenosti? Může se to spravit i když dal bude užívat antidepresiva? Jak velký vliv na to má jeho masturbování? Děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
20.10.19 20:49

Ja beru od ledna antidepresiva. Jsem hodne naruziva. Behem hrátek s partnerem nebyl problem mít par orgasmu za sebou.
Potom to nešlo. Antidepresiva rozhodí hodne člověka.
Prvni orgasmus se dostavil až po 5 mesicich. Prostě az si to sedlo.
Do té doby jsem byla nesoustredena.
Priteli nic nevycitej, nevyptavej se. Dočkáš se :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
20.10.19 20:51

Blbý, moc to nejde, asi po dobu braní bude muset ten konec brát hodně technicky :( určitě to nemá co dělat s tebou, ale nějak to tlumí prožitek, jako když máš přes sliznice igelit

  • Nahlásit
  • Citovat
Ou
9889
20.10.19 20:52

Ať si o tom promluví se svým psychiatrem - u SSRI (léky jako je cipralex) to bývá jedním z nežádoucích účinků.

Je potřeba probrat jestli to je snesitelné a nebo jestli má smysl měnit medikaci. Různé typy léků působí různě. Některé naopak libido dost zvyšují…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
20.10.19 20:57
@Anonymní píše:
Omlouvám se za anonymitu a doufám, že bude zachována. Nejde totiž tak úplně o můj problém. S přítelem jsme spolu něco přes rok. Celou tu dobu nám sexuální život funguje bez problémů. Přítel sice vždy potřeboval dost času k tomu, aby ejakuloval. Sex někdy trval i v řádu hodin, pod půlhodinu jsme se snad nikdy nedostali. To by mě ale ani tak netrápilo, navíc to tak měl prý odjakživa. Přítel ale už několik let před naším vztahem trpěl depresemi, od června je začal konečně řešit a zašel k k odborníkovi. Dostal antidepresiva, Cipralex. A pravidelně dochází na terapii. Konečně se cítí líp a deprese má jen výjimečně. Začalo nás ale trápit, že není schopen dosáhnout orgasmu při sexu. Při masturbaci s tím problém nemá i když mu to taky někdy trvá, ale k vyvrcholení dojde. Při sexu ejakulace dosáhl za ty 4 měsíce jen JEDNOU! Sex se mu líbí, sex i já ho vzrušujeme dost. Zkoušíme různé polohy i techniky, často cítí, že se orgasmus blíží, ale nikdy k němu nedojde. Máte s tím někdo zkušenosti? Může se to spravit i když dal bude užívat antidepresiva? Jak velký vliv na to má jeho masturbování? Děkuji

Prosim anonym. Muj muz take neni schopen ejakulace. Muzu se pretrhnout a nic. Zadne prasky nebere a zdravotne je taky ok. Dite mame diky iui. Podle vseho tento problem ma kvuli castemu sledovani porna a masturbace. Takze u vas to muze byt kombinace leku a masturbace.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
20.10.19 21:28

Prosim anonym. Pri brani sertralinovejch ad to taky tak bylo u pritele a i kdyz je uz dyl nebere, tak to ma vliv. Pry citlivost je pak nizsi.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
21.10.19 21:20

Někdo další?

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama