Emimino v mobilu?

50725
3.3.09 22:17

Emimino v mobilu?

Ahoj, je možné nějakým způsobem fungovat na emiminu z mobilu? A případně jak? Zkoušela jsem se tu dneska dostat, ale šlo mi v podstatě všecko kromě diskuzí :lol: Takže jsem pouze zaplatila nekřesťanskou částku a výsledek žádný…

Vím, že někdo od nás z diskuze dával nějaké příspěvky z mobilu, ale nevím jak :(

Je třeba nějaká spešl mobilní adresa nebo něco? Jakkoli jsem zběhlá v počítačích, tak ve světě mobilního internetu jsem nováček, tak jsem možná jen trochu ztracená… :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1752
3.3.09 22:32

Mě to taky nejde. Takže pokud na to někdo přijdete, tak šup sem s návodem. :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10459
3.3.09 22:33

ahoj,
já mám v mobilu Operu a na emimčo se dostanu všude, vypadá tam stejně jako v PC, akorát v menším vydání :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Zdenek
4.3.09 07:46

Ahoj,
mě to funguje bezproblémů. Co používaš za prohlížeč a na čem?

Ještě zkus tuto adresu https://www.emimino.cz/modules.php?… Jo to odlehčená verze pro PDA jen s články.

• Citovat
  • Upravit
50725
4.3.09 09:06

Mám Motorolu ROKR Z6, myslím, že by tam měla být Opera, teď to nemůžu najít…

Stránky vypadaly víceméně podobně, akorát jsem teda viděla jen levé menu, doprava jsem se neuměla dostat. A třeba Hlavní menu jsem viděla jen jakoby nerozbalené - tzn. jen Nápis Hlavní menu, pod tím název Články… A nějaké odkazy začínaly až od menu Deníčky a příběhy. A když jsem sjela úplně dolů, že bych šla jako přes ten nejspodnější odkaz Diskuze na eMiminu, tak ten tam taky nebyl… :roll:

PDA verzi jsem našla, ale když já bych chtěla právě ty diskuze, ne články :lol:

Si připadám jak úplná lama :lol:, možná mám jen něco blbě nastavené v mobilu, že se mi to nezobrazuje všecko… I když to se mi zdá jako blbost… Teď jsem si tam zapla ještě nějaké místní okna, že by to bylo ono… Jinak mám všecko zaplé, včetně obrázků a JavaScriptu…

• načítám...