Reklama

Epidemie

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

maminka290
Stálice 66 příspěvků 31.10.09 08:10
Epidemie

Ahoj,přemýšlíte některá že stáhnete své deti ze školky než „pomine“nejhorší vlna chřipkové epidemie.Musím říct že mi Ukrajina nahnala hrozný strach a malá má v po nastoupit poprvé do školky tak přamýšlím zdali to nepoposunu třaba o měsíc,fakt nevím co vy jak o tom přemýšlíte dík za jakékoliv odpo.

Reklama

Reakce:

hkac
Neúnavná pisatelka 15672 příspěvků 31.10.09 08:21

Ne, že bych nad tím nepřemýšlela, ale nemyslím si, že za měsíc bude riziko o moc menší. Je pravda, že se moc nedoporučuje začínat se školkovou docházkou v takhle chřipkovém období (právě kvůli předpokladu časté nemocnosti), ale na druhou stranu - školní rok začíná v září a málokdo si může dovolit začít dávat dítě do školky až třeba v dubnu. Já sama jsem učitelka, teď navíc těhotná, takže to řeším i u sebe, jestli zůstat doma nebo ne. Radila jsem se o tom se svým gynekologem, a ten prý zase extra zvýšené riziko nevidí, nakazit se můžu stejně tak na ulici nebo v MHD. A být jen zavřená doma by asi taky moc prospěšné nebylo. Hlídání pro dceru ale nemám, takže chodí do školky. Snažím se co nejvíc posilovat její imunitu vitamíny a homeopatiky a doufám, že to zvládneme.

Jana206
Nadpozemská drbna 26367 příspěvků 31.10.09 09:14

Mám tříletého syna a roční dceru.Syn začal chodit do školky v září.Je tam moc spokojený.Zatím měl jen jednu virózu.

Já uvažuju o tom,že ho v nejhorší vlně chřipkové epidemie nechám doma.Především proto,že jsem sebe a obě děti chtěla nechat naočkovat,ale pro stálou rýmu to už asi nestihneme.Do školky jezdíme MHD,jsme tam ale asi 2 minuty.A já mám srdeční vadu,patřím do rizikové skupiny.