Reklama

Jaké oblečení dáváte dětem do školky?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

JaSe 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.10.09 18:14
Jaké oblečení dáváte dětem do školky?

Ahoj,
chtěla jsem se zeptat, v jakém oblečení jsou vaše děti ve školce.
Dávám dětem do třídy triko s dlouhými rukávy, mají spodní košilku, ponožky a tepláky. Ve středu šly děti poprvé po pěti týdnech marodění a rekonvalescencí do školky, tak jsem poprosila paní učitelku, aby dětem určitě dala na ven punčocháče. Další choroba by pro nás byla už velký problém. Nevydělávám na nic jiného, než na drahé hlídačky…tak proto žádnost, aby děti nešly ven v ponožkách a teplákách.
Paní učitelka mi poradila, abych dětem (dvojčata, kluk a holka) koupila legíny, že budou ve školce v ponožkách a v legínách (je tam dost teplo) a až půjdou ven, tak jim učitelka navlíkne tepláky + je dooblékne.Prý to dětem šetří dětem práci a stres z oblékání a učitelkám nervy, že se jim většina již na ven oblečených dětí zpotí, ještě než vylezou před dveře školky.
Myslela jsem si, že bych děti nechala ve školce kdyžtak jen v triku a v punčocháčích, ale bylo mi řečeno, že děti, které jsou ve školce jen v punčocháčích vypadají jako z chudobince :evil: .Přestože to byla jen hodně trapná poznámka, která ani nebyla určená konkrétně mojí osobě, hodně se mě to dotklo. Jsem samoživitelka, moje děti zatím nemůžou chodit ve špičkových a značkových oblečkách, protože jsem sotva začala vydělávat po rodičáku. Pořád se mi to mele v hlavě, i když vím, že je to blbost.
Tak v čem dáváte děti do školky?
Díky za odpovědi
 Jana

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 Další »

Reklama

Reakce:

Anonymni 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.10.09 18:29