Fondánový list na dort

8825
24.3.17 19:31

Fondánový list na dort

Ahoj holky, poradíte mi někdo, kdy dát na dort fondánový list před tím než se bude podávat? Aby se vše dobře spojilo, ale aby se to zas nějak nerozteklo… Jsem začátečník :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3223
24.3.17 19:40

@Tarinka Můžeš i den dva předem, ale musíš dort potřít nějakým máslovým krémem, aby fondán nezvlhnul.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8825
24.3.17 19:52

No já práve mám dort koupenej, vypadla mi paní na dort a tak to řeším tak nějak narychlo, takže mám koupenej dort, nahoře bílej krém, na to to chci plesknou, okolo dám cukrové zdobení a je to :oops: v krému je myslím mascarpone

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3223
24.3.17 19:54

@Tarinka Tak to nevím, s mascarpone zkušenost nemám. Ale když dort foukneš do ledničky tak určitě pár hodin vydrží.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9124
24.3.17 19:54

@Tarinka pokud nevíš složení toho krému, tak ho tam raději dej až před podáváním, aby se ti neroztekl.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8825
24.3.17 19:55

Jojo, jasně že bude v ledničce, bude se podávat zítra, tak to tam dám dnes a snad to dopadne :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8825
24.3.17 19:56
@AnastazieB píše:
@Tarinka pokud nevíš složení toho krému, tak ho tam raději dej až před podáváním, aby se ti neroztekl.

tak a vím zas prd :-D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8825
24.3.17 19:58

Já právě měla za to, že ten fondán se zas tolik neroztýká jako jedlej papír

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3223
24.3.17 19:58
@Tarinka píše:
Jojo, jasně že bude v ledničce, bude se podávat zítra, tak to tam dám dnes a snad to dopadne :think:

A nemůžeš si udělat trochu máslového krému a pro jistotu to přemáznout, ať máš klid?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8825
24.3.17 20:01

Holky a není to mascarpone podobný jak máslo? Tučný je to dost :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9124
24.3.17 20:02