Hledám pediatra Teplice

85
21.8.21 22:19

Hledám pediatra Teplice

Zdravím maminy, potřebuju poradit..hledám doktora pro tříměsíční dítě s kterým je řeč co se týče očkování. Když jsem svou předpotopní lékařku požádala o odklad, tak mi řekla ať si najdu jinýho doktora, že jede podle kalendáře a že jsem alternativní matka 8o 8o. Já si jen dovolila zajímat se a udělat si názor..chtěla bych začít až v roce. Takže k ní už lézt nemám ani už mě neobjednala na další prohlídku, takže když neseženu, tak nevim co mam dělat :,( Taky měl někdo z vás odklad a co doktor na to? Je na teplicku pediatr, který trošku respektuje rozhodnutí rodičů?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2004
21.8.21 22:31

Co Farah? Ale nevím, jak se staví k očkování.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6879
21.8.21 22:48

To jsi jako dite zaregistrovala k pediatrovi a az nasledne zjistila, ze je dle Tebe predpotopni?
Dopredu jsi se nezajimala? Nezjistovala zkusenosti ostatnich mamin apod?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10651
22.8.21 00:27

@vercousek já bych se s doktorkou dohadovala, jak že ti nechce ošetřit dítě a na další kontrolu vás uz nevezme? Prodej na ni stížnost. Můžete mít různé názory,.ale odmítnout ti ošetřit dítě nesmí. :cert: poslední dobou se lékaři chovají, jak hulvati. Taky mám za poslední tři měsíce neskutečné zkušenosti. Fakt děs, dokud před nimi člověk nezacinka penězi, nehnou barvou. :cert:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
85
22.8.21 08:28

Já hledala doktora v pátým měsíci..tu co jsem chtěla měla plno a tahle mě vzala byla jsem ráda, že nebudu muset dojíždět hlavně když tam je člověk tak často ze začátku, i když jsem věděla od ostatních, že to moc,,kapacita,,není..moje chyba :zed: Navíc v tý době jsem se očko nezajímala to až později jsem viděla video s jednou maminou a jejim děckem.
Farah má dovču, tak jsem aspoň napsala uvidim jestli se ozve.Jsem z toho všeho na prášky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
85
22.8.21 08:34