Hračky z prírodného materiálu

2
9.10.11 20:27

Hračky z prírodného materiálu

Dobrý deň,

som študentkou na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Musím vypracovať seminárnu prácu na tému „Môj podnik“. Ako účel podnikania som si vybrala výrobu hračiek z prírodného materiálu, ako je drevo, látky a pod.

Zaujímalo by ma, či by ste mali záujem o takéto hračky pre svoje deti? Koľko by ste boli ochotní dať za takú hračku? A koľko rokov má Vaše dieťa?

Za odpovede vopred ďakujem. :)

Příspěvek upraven 10.10.11 v 22:07

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
482
9.10.11 20:35

osobně preferuju hračky z přírodního materiálu :palec: Látková se dá vyprat, dřevěná vyrobená u nás je doufám zdravotně nezávadná a vydrží několik generací :dance: pro mě nemají plastové hračky duši :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
44197
9.10.11 20:48

Já taky preferuju jednoduché, vkusné hračky, pokud možno z přírodních materiálu..Dále mám požadavek, aby hračka dítě nějak rozvíjela..

Ale upřímně, aby měly děti vše, co by odpovídalo těmto požadavkům, je nad naše finanční možnosti..A nejsem tak zručná a nemám čas, abych něco vyráběla..Tak to plasty kompenzují..
Snažím se vybírat kvalitní hračky, ale ne vše, co doma máme, odpovídá mým požadavkům..Třeba proto, že děti mají svoje přání a já jsem ochotná to splnit, ale musím vybrat hračku z levnější kategorie - např. různá auta, popeláři, hasiči, nemůžu kupovat od Wadera, protože bych potom nemohla koupit ty rozvíjející a chytré hračky, stavebnice,hry, které jsou drahé..
Co se týče levnějších hraček typu auta, hračky na písek, neřekla bych, že to jsou úplné šmejdy, i když jsou třeba ze stánku..Nám to vydrželo dost dlouho..

Děti mají 5 let a téměř 3..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1583
9.10.11 20:51

já mám taky nejradši látkové a dřevěné hračky :palec: plasty moc nemusím…Martin má 10 měsíců..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14046
9.10.11 21:10