Hrozné noční můry?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
smilegirl7
Povídálka 18 příspěvků 05.02.19 10:08
Hrozné noční můry?

Přeju hezký den všem,
dneska se mi zdály 2 noční můry a jsem z toho docela rozhozená.. První byla, že mě pak někdo zastřelil do hlavy a ja si pamatuju ten pocit toho.. A druhá byla o tom, ze me, meho pritele a moji kamaradku přepadl nejaky chlap a chtěl nás zabít.. Bylo to hrozny hned pro probuzení jsme se rozbrecela.. Pokud by tu byl někdo kdo s tim zabývá a co to znamená, jak s e toho vyvarovat, tak budu vděčná.. moc dekuju!

Reakce:
Kotatko03
Echt Kelišová 8263 příspěvků 05.02.19 10:11

Nejsem odborník, ale možná ti pomůže vědět, že v tom nejsi sama. Dneska jsem měla taky výživnou noc co se snů týče. Pozoruji na sobě, že tyto můry mívám pravidelně, když jsem ve stresu, nepohodě, nestíhám…prostě nemám klidný spánek a promítají se mi do něj starosti. Bude líp, uvidíš :hug:

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nejčastější chyby při usazování dětí do autasedačky

Téměř denně cestuje většina rodičů se svými dětmi autem. Snad žádný z nich by... číst dále >

Opepřete Valentýn lehce hříšnými kartami, stačí si je stáhnout

Valentýn je za dveřmi. Připravili jsme pro vás proto karty ke stažení, se... číst dále >

Články z Expres.cz

Stěhování do bytu za 15 milionů! Chystají Plekanec a Šafářová domov pro jeho syny?

Tomáš Plekanec nenechává nic na náhodě. Kanadské soudy sice teprve budou o... číst dále >

Jak se žije v ulici, kde bude bydlet Plekanec a Šafářová? Kultura, zeleň a servis

Nový domov, který si buduje rozvádějící se Tomáš Plekanec (36) a jeho... číst dále >

Články z Ona Dnes

Kvůli šikaně jsem začala boxovat, říká šampionka Martina Ptáčková

Než se světová šampionka v kickoboxu, Martina Ptáčková (21), naučila rány... číst dále >

Příběh Šárky: Máma na mě přepsala byt, švagrová je vzteky bez sebe