Individuální plán mi byl zamítnut

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
5.11.21 20:19

Individuální plán

Ahoj, žádala jsem si ve škole o IVP ze zdravotních důvodu. ( Uzkostí, potíže se spánkem( spím třeba 12 hodin a přesto jsem unavená a nevýkonná, často se v noci budím) a porucha pozornosti). Občas se mi ve škole stává, že usnu a mám kvůli těmto potížím i hodně vysokou obsenci. Chybím každý týden minimálně jednou. Měla jsem od lékaře doporučení na IVP a byla jsem i v pedagogicko psychologické pořádně, kde mi dali ten nejvyšší stupeň opatření. Ovšem, když jsem si žádala o IVP u ředitele, tak mi bylo zamítnuto.
Ma otázka je, jestli mi ředitel může zamítnout IVP ze zdravotních důvodu i když to mám doporučené od lékaře.
Děkuji za odpověď.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11016
5.11.21 20:26

Může.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
404
5.11.21 20:27

@Bara.m1991

Proč ředitel IVP zamítl? S jakým odůvodněním?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5.11.21 20:29

@ZustanSeMnou To netuším, můj třídní učitel mi akorát říkal, že mi to ředitel zamítl. Měla bych dostat asi ještě nějaké vyrozumění dopisem.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
404
5.11.21 20:30

@Bara.m1991
To si také myslím

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
36140
5.11.21 20:37

@Bara.m1991 Kolik Ti je? Předpokládám, že číslo Tvého nicku není ročník narození.
Pokud jsi ještě na ZŠ, tam musí ředitel doporučení z PPP respektovat(PO ze zdravotníci důvodů měla i moje dcera, ale nemá psychiatrickou diagnózu). Pokud jsi na střední škole, je to složitější s těmi psychiatrickými diagnozami, nemají pořádné zařazení a skutečně záleží, jestli je doporučení od odborného lékaře a jak je to vše formulováno. A hlavně záleží, jaké funkční dopady má onemocnění do procesu vzdělávání. Některé případy mají i úlevy u maturity, jiné na ně nedosáhnou. Jsou na to jiné klasifikace, nezáleží na stupni PO.