Indukční sporák

56
8.8.09 20:01

Indukční sporák

Ahoj holky, máte některá zkušenosti s vařením na indučkní varné desce?

Napište mi, prosím, výhody a nevýhody (ovládání, údržba apod.)

Moc děkuji. Mějte se hezky.

Ahoj Jana

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3894
8.8.09 20:52

Ahoj, svoji zkušenost nemám, ale má ho kamarádka a nemůže si ho vynachválit. Plotýnky nejsou horké když dáš hrnec pryč, dá se rychle ztlumit (a prý opravdu rychle mění teplotu - rychleji než elektrika), a údržba je asi jako u sklokeramické desky - jen se to utře. Jako nevýhoda je vysoká cena a taky to, že na to nejde dát jakékoliv nádobí - musí mít rovné dno a musí být magnetické (tj. plechové) - dá se to vyzkoušet přiložením magnetu. Jsem technický laik, tak mě překvapilo, že některé „kovové“ směsi, ze kterých se vyrábí nádobí nejsou magnetické. Jo a prý na to musí být zásuvka na 380 (a předpokládám vlastní jistič).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
509
8.8.09 21:18

Ahojky, mám indukční desku a jsem s ní strašně spokojená, varný zóny hřejí tak, že se na nich dá udržet ruka, měla jsem plyn a byl na vaření rychlý, ale proti tomu je indukce super rychlá, co se týče údržby, zatím jsem nic nepřipálila, a ono to vlastně ani nejde, takže já mám jen a jen pro, jediná nevýhoda je cena, ale asi se to vrátí na spotřebě elektriky, jo a nádobí na to koupíš za normální cenu, jen je třeba ohlídat, zda je i na indukci, ale dražší rozhodně není, tož asi tak

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
8.8.09 22:16

Indukci vychvaluju, kde můžu, je opravdu superrychlá, na plotýnkách se i po vaření dá udržet ruka, takže pro děti, které se motají po kuchyni, určitě bezpečnější, než jakýkoli jiný druh vaření.
Nádobí používám naprosto obyčejné smaltované, funguje na tom.