Informace o porodném

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.01.19 12:45
Informace o porodnem

Dobrý den :) chci se zeptat s přítelem čekáme malyho a nemame nárok na porodné, nemáte někdo nějaký napad jak to udělat aby jsme ho dostaly? Přítel dostává 20tis (pracující) a ja necelých 7tis sirotčí důchod + přídavky (jsem ještě student ) děkuji

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
stinga
Kelišová 5147 příspěvků 3 inzeráty 22.01.19 12:49

:zed: :poblion: ?????
no tak jedině, ať se přítel nechá vyhodit z práce

Kaci89
Kecalka 402 příspěvků 22.01.19 12:52

Hele kdyz je na urade pekne poprosis tak vam to na sto pro daji

VitaminC
Zasloužilá kecalka 731 příspěvků 22.01.19 12:53

Jo, muzes si hrat na samozivitelku a pozadat bez pritele.

Enicka
Zasloužilá kecalka 988 příspěvků 22.01.19 12:53

Kolik peněz je porodné. ?

stinga
Kelišová 5147 příspěvků 3 inzeráty 22.01.19 13:01

@Enicka 13000

Enicka
Zasloužilá kecalka 988 příspěvků 22.01.19 13:02

@stinga To já myslela že víc ,když o to tak stojí.

Twixinka
Ukecaná baba ;) 2102 příspěvků 6 inzerátů 22.01.19 13:06

To je hnus :poblion:

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 64665 příspěvků 3 inzeráty 22.01.19 13:08
@Anonymní píše:
Dobrý den :) chci se zeptat s přítelem čekáme malyho a nemame nárok na porodné, nemáte někdo nějaký napad jak to udělat aby jsme ho dostaly? Přítel dostává 20tis (pracující) a ja necelých 7tis sirotčí důchod + přídavky (jsem ještě student ) děkuji

Muzes zabit pritele, pak se do limitu vejdes a jeste bude dítě brat sirotčí duchod… Akorat nevim, zda ti to porodne v kriminale k necemu bude :think:

Russet
Extra třída :D 14061 příspěvků 22.01.19 13:09
@Anonymní píše: