Iui, gynprodyl a následné krvácení

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
15.9.21 19:30

Iui, gynprodyl a následné krvácení

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda s tím některá z vás máte zkušenost.
23. 8. Jsme podstoupili naše 1. Iui, od dalšího dne jsem měla brát večer 1× gynprodyl. Po 14 dnech TT, který vyšel negativní, tudíž jsem ho měla přestat brát (Posl. Prášek 5. 9.) a čekat na MS, ta přišla 7. 9., trvala 2 dny, pak 1 den nic, od dalšího dne az do dnešního dne špinim, ale je to spíše čistá tmavá krev, občas i na toaleťáku kousíčky krve.
Nestalo se to některé z vás taky? Bolesti žádné nemám. TT jsem si raději udělala včera znovu a negativní :nevim:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19
28.9.21 19:44

Ahoj, já zase mám zkušenost, že po první IUI jsem každou noc zaváděla dva Utrogestany a ještě měla píchnutý Ovitttrele. Přestala jsem je brát až tak po 16dnech, i když už 14.den mi vyšel negativní TT. Po vynechání konečně nastoupila velmi slabá menstruace nebo co to bylo, každopádně cyklus se tehdy protáhl na 32dnu.
Teď jsem po druhé IUI, Utrogestan jsem kvůli rozhození cyklu brát nechtěla, ale Ovitt. jsem si pichla. No a teď jsem 23 den cyklu a začala mi asi zase slabá menstruace, ještě jsem se nedostala ani k negativnímu TT.
To jsou moje zkušenosti…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat