Izolace a neschopenka

2
3.2.22 15:33

Izolace a neschopenka

Hezký den všem, měla bych jednu otázku. Jsem po provedeném PCR testu pozitivni (ze dne 1.2.2022) na covid, přičemž vykazuji známky tohoto onemocnění - kontaktovala jsem tedy svého praktického lékaře, který mi vystavil neschopenku do doby skončení 5denni izolace, tj do neděle. Chci se však zeptat-pokud budu mít i po těchto 5ti dnech izolace priznaky a do práce tedy nebudu moct, bude mi tato izolace a spolu s ní vystavená neschopenka automaticky prodloužena (o dny, kdy tedy ještě nebudu v pořádku a budu muset zůstat doma),nebo budu muset 6.den zkontaktovat svého praktického lékaře, aby mi neschopenku/izolaci dále prodloužil? Moc děkuji za odpověď!! ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4990
3.2.22 15:39

Asi bych volala o prodloužení.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1012
3.2.22 15:39

V pondělí volej svému Dr. Mám to taky tak.

Od minulého ČT kdy přišel partner domu s pozitivním testem a o to horsim stavem jsem se snažila to nechytitm bohužel že si/ne mám příznaky, včera mi přišel pozicitni pcr. Do neděle jsem doma a v po mám volat lékaři.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
69126
3.2.22 15:40

No, a dohodla ses s dr. jak? Zavolat, když budeš chtít prodloužit, nebo naopak zavolat, když budeš chtít ukončit? Naše dr. instruovala - pokud ještě budou příznaky, zavolejte, prodloužíme. Pokud nebudou, nevolejte, automaticky ukončuju.
Pokud ses s dr. nedohodla a řekla ti, že je izolace do neděle, tak bez toho, abys jí cinkla, těžko bude vědět, že to má prodlužovat, ne?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24858
3.2.22 15:49

Automaticky prodlouženo nebude nic, protože nikdo nebude vědět, jak na tom jste. Musíte když tak v pondělí tomu lékaři zavolat. Je divné, že vám nedal přesné instrukce. U nás se třeba volá i kvůli ukončení, že už je opravdu všechno ok.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1845
3.2.22 17:15