Jak moc nás změní 3. dítě?

122
12.11.19 14:47

jak moc nás změní 3. dítě?

Je mi 39, mam 2 děti- 6 a 7 let a s odbijejicimi biol. hodinami přemýšlím nad 3. dítkem- což je asi typická doba- teď anebo už nikdy. Obě těhotenství jsem si moc užívala i porody a moc mě bavilo a baví trávit čas s prckama. Jsme celkem akční rodina, často vyrážíme na víkendy pryč, v létě dovolené, v zimě lyže..děti mají kroužky, když po večer stíháme, hrajeme deskovky, nefrčí u nás televize ani tablety. Mně se rodiče moc nevěnovali, tak se to vědomě snažím u svých dětí dělat jinak a miluji čas strávený společně. babičky máme daleko, mám vcelku náročnou práci, kdy cca 1 noc přes týden a 1-2 víkendy za měsíc nejsem doma, manžel plně zastoupí, svou práci miluji (jsem lékařka a mimo jiné rodím miminka:))) Oba máme slušný příjem, bydlíme v domečku, synka si v pátek ze školky necháám doma a trávíme čas spolu, podnikáme výlety, hrajeme si, nebo něco spolu doma děláme..Hrozně moc bych ještě chtěla jedno miminko a celé si to prožít znovu, i dětem dát další perspektivu, pohled na život, myslím, že by je to naučilo být vnímavějšími, citlivějšími.. Paradoxně myslím, že bych 3. dítětem možná trošku spomalila, užila by jsem si ho, děti jsem měla brzy po sobě a doma se mě pořád kutálelo klubko těch dvou spolu dovádějící a nějak mám pocit, že jsem si je nestihla užít..Všichni 3 doma se vyptavají, jestli už jsem se rozhodla a na miminko se teší…ale…neochudobním tím svoje 2 děti, nebude konec času strávenému spolu, kdy jsou jakoby jednoho věku a dá se už s nimi podniknout spousta věcí? ´´Neutečou ´´ mi tyhle děti a nevzdálí se mi spíš? Stejně tak později- zajištění na školy, šetření si peněz pro sebe na důchod ( na pečovatelky:)) Máte někdo podobný věkový rozdíl?

Příspěvek upraven 12.11.19 v 14:53

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12.11.19 14:52