Jak najít práci u čd

Anonymní
29.3.16 21:08

jak najít práci u čd

Je tu některá maminka která pracuje jako průvodčí? Zajímá mě pracovní doba a platové podmínky. Už jsem se trochu zajímala o tuto práci a vždy to nějak nedopadlo nebo vyznělo do ztracena. Mám střední školu nj jazyk bavila by mě práce s lidmi. Berou vůbec nové zaměstnance nebo spíš snižují stavy. Díky za rady a tipy.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3711
30.3.16 17:22

Většina těch, co jsou dělat k dráze jsou do toho zapálení a věcí, jak to s vlaky chodí.

Co se týče snižování stavů - tak snad víš, jak to u vás v okolí je - posilují se vlaky (př. některá dálková doprava se posiluje) nebo se naopak ruší. Příp. se zavádějí spoje bez průvodčího (typicky v okrajové časy - brzo ráno, pozdě večer).

Jinak celkově jak je to se tendencí stavu uvidíš tady: http://www.ceskedrahy.cz/…islech/-778/

Nevím, jak je to s možností se dostat do ČD z venku bez „jejich“ školy. Zkusit to můžeš.

Co se platu týče, tak nevím, nicméně benefity (jízdné, FIP) mají krásné.

Jinak u ČD nepracuji, ale spolupracovala jsem s nimi. Benefiti krásné, ale ideální práce to není ;) (Směny, příp. turnusy, nocování i mimo domov, někteří cestující nejsou příjemní, ale až nebezpeční)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30.3.16 18:15

Bratr mého přítele nastoupil jako hlídač vlaků, jezdí některé trasy, pendluje po česku sem a zpátky a sám chce jinam. Neustále vyhazuje bezdomovce, lidé na průvodčí hnusní… hledá práci jinde.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3711
30.3.16 22:37

@hudečice
Hlídač vlaků je zaměstnanec ČD? Nejezdí jim SECURITAS? Vím, že SECURITAS hlídají na nádražích, ale viděla jsem je jít i do vlaku (pokud to tedy nebylo, že měli někoho vyhodit nebo něco).

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
328
31.3.16 17:19