Jak si říct o práci?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
15.8.16 20:35

Jak si říct o práci?

Ahoj,
hledám práci ve státním sektoru (SSSZ, ÚP, magistrát,…), je mi 27, mám maturitu z hotelovky a nyní studuji prvním rokem regionální politiku a sociální správu. Mám doma dvouletého caparta a problém, co napsat do životopisu…
Po škole jsem dělala všechno možné, jen ne to, co by se mi tam hodilo :-) pracovala jsem jako manažerka ve fast foodu, operátor ve výrobě, obsluha v restauraci… prostě nic, co by mi mohlo při hledání pomoci.

Proto bych ráda napsala hezký motivační dopis, který bych rozeslala různým institucím a doufala v zázrak… jenže prostě nevím, jak to postavit, aby to ten, kdo to bude číst, nehodil do koše jen proto, že nemám praxi, resp. mi ta praxe spíš ubližuje. Je mi jasné, že frázemi o mé spolehlivosti a chuti se vzdělávat nikoho nezaujmu, že to čtou v každém CVčku.

Ještě jedna věc, nebudu se hlásit na konkrétní pozici (výběrka v našem městě nejsou vypsaná), spíš chci zkusit štěstí.

Našla by se tu hodná duše, která by mi poradila, případně mi obětovala chvíli svého času a pomohla mi s tím například přes sz?

Díky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1413
15.8.16 20:57

Tak já bych určitě vypíchla tu manažerku, napsala bych tam, že máš bohaté zkušenosti s komunikací s lidmi, že díky této praxi umíš řešit i složité situace, což se ti určitě bude hodit, určitě jsi řešila i nějaké papírování, tak bych napsala i že máš zkušeností s administrativou a podobně :) snad jsem ti aspoň trochu pomohla :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26851
15.8.16 21:12

Nechci ti brat iluze, ale bez vyhlaseneho rizeni na konkretni misto tvou zadost jen zalozi :( Musis sledovat vyberka a zkouset to. Ale je to tvrdy boj :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
524
15.8.16 21:46