Jaké nosítko pro mimi?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Pepe22
Kecalka 163 příspěvků 17.10.18 19:36
Jaké nosítko pro mimi?

Ahoj holky, mám možnost si vybrat mezi 2 nositky - mei tai / maxi go go.
Mate některá zkušenost alespoň s jedním? Které je lepší pro miminko? Mei tai je napůl vazaci, maxi go go je na zapínání. Jsem začátečník a nevím si rady :think:
Děkuju za všechny informace :)

Nejnovější recenze z kategorie Nosítka

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Kristyna.Vechtova
Echt Kelišová 8469 příspěvků 17.10.18 19:46

Přidej se na FB do skupiny Nosíme děti je tam krásný přehled nosítek podle věku :)

Pepe22
Kecalka 163 příspěvků 17.10.18 19:51

@Kristyna.Vechto­va Děkuju za nabídku, určitě na to kouknu :)

Kristyna.Vechtova
Echt Kelišová 8469 příspěvků 17.10.18 20:07

@Pepe22 protože spousta výrobců uvádí od narození, ale reálně jsou dětem třeba od 3-4 měsíců, jako stoprocentně od narození je nosítko Storchenwiege, Fidella Fusion, MartyS BeBe mini, slovenská nosítka Lenka mají taky nosítko od narození a tuším že snad i MoniLu a teď nově i LennyLamb by mělo mít od narození :)

Pepe22
Kecalka 163 příspěvků 17.10.18 20:31

@Kristyna.Vechto­va no já ani nepotřebuju pro malou úplně od narození, takže to je jedno, spíš jsem chtěla vědět, jestli ne nějaký rozdíl mezi značkami :)

Adelka951
Ukecaná baba ;) 1400 příspěvků 17.10.18 20:42

Nositko mei tai je v poradku, ten druhy typ je zcela nevhodny.

Kristyna.Vechtova
Echt Kelišová 8469 příspěvků 17.10.18 20:45

@Pepe22 tak mezi značkami je vždycky rozdíl :) nejlepší bude když se přidáš do té skupiny na FB a najdeš si regionální skupinu a tam zkusíš než zakoupíš vlastní :)

Pepe22
Kecalka 163 příspěvků 17.10.18 21:46

@Adelka951 dobře a můžu vědět proč to maxi go go je nevhodné?
@Kristyna.Vechto­va no to určitě :)

Kristyna.Vechtova
Echt Kelišová 8469 příspěvků 17.10.18 22:01