Jaký byl váš nejsilnější orgasmus?

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.03.19 17:51
Jaký byl váš nejsilnější orgasmus?

Ahoj, tak mě napadlo, jaký byl za těch xx let můj nejsilnější orgasmus. Orgasmů bylo mnoho, ty nejkrásnější a nejopravdovější s manželkou, kdy se povedlo, že jsme se jeden v druhém ztráceli a byli jsme jeden celek (občas se to povede i teď).

Ale ten nejsilnější? Ten, kdy se mi podbřišek úplně sevřel a vše šlo ven maximální silou a v dávkách, které nechtěla skončit? No to bylo paradoxně jinak. Bylo to na netu při virtuálním sexu. A ne s manželkou. Vím, hodně neromanticke. Ale ten večer trval snad tři nebo čtyři hodiny. Psal jsem si na jakýchsi amatérských erotických stránkách s naprosto neznámými lidmi, muži i ženami, až jsem postupně asi u třech žen já byl tím, kdo příběh vytvářel a ony (nebo oni, ale to nikdy nepoznáš :)) jen tu a tam reagovaly či chtěly ještě víc. Až někdy dávno po půlnoci přišel i můj orgasmus, když ten poslední příběh vrcholil. To, že byl tak dlouho odkládaný a to, že sex po netu bylo samozřejmě zakázané ovoce, způsobilo orgasmus, který minul klávesnici i monitor a pokračoval mnohem dál a neustával a neustával.

Druhý den mě bolel podbřišek, lýtka i stehna, všechno. Je to už dávno. Tehdy mi bylo asi 30, neměli jsme ještě děti. Na erotické chaty už dávno nechodím, dnes by mi bylo líto toho cenného času, ale ten výbuch orgasmu si pamatuju dodnes.

A váš nejsilnější orgasmus?

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:
Fofrník
Závislačka 3762 příspěvků 18.03.19 18:00
@Anonymní píše:
Ahoj, tak mě napadlo, jaký byl za těch xx let můj nejsilnější orgasmus. Orgasmů bylo mnoho, ty nejkrásnější a nejopravdovější s manželkou, kdy se povedlo, že jsme se jeden v druhém ztráceli a byli jsme jeden celek (občas se to povede i teď).