Proč se nechce sejít?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.03.19 17:22
Proč se nechce sejít?

Ahoj.
Jsem tady nováček a moc bych potřebovala poradit.
Už dlouhou dobu jsem sama. A tak mi kamarádka poradila, abych to zkusila na seznamce.
A během pár dnů jsem se tam seznámila s klukem. Byl fajn a moc jsme si rozumněli. Psal mi snad každý den a postupně k tomu přidával i taková ta srdíčka a pusinky a začal mi říkat jak jsem úžasná a skvělá a jak by si přál se mnou být. Zkusili jsme si i zavolat a bylo to moc fajn.
Tak jsme se rozhodli, že bychom se mohli sejít. Jenže… v tom je celý kámen úrazu. Napoprvé se se mnou nemohl sejít, protože mu do toho něco vlezlo. To bych pochopila. Jenže on se nechtěl sejít ani podruhé, potřetí, počtvrté a ani volat si se mnou nechtěl. Vždy to uhrál na to že něco má. A to už takhle jde pár měsíců.
Vím, měla jsem se na něj dávno vykašlat, jenže když mu nějakou dobu nepíšu tak napíše on a chce si povídat a zase mě zahrnuje těmi krásnými slovy a sliby, že se někdy určitě sejdeme a bude to krásné a že o mě nechce přijít.
Nevím co si mám o tom klukovi myslet…
Chtěla bych se zeptat, jestli máte někdo podobné zkušenosti a pokud ano, jak jste to vyřešili. Moc děkuji za radu.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Pluschball
Kecalka 194 příspěvků 18.03.19 17:24

Bude to lenoch co pěstuje jen virtuální vztahy. Utla bych to.

Elishka1
Závislačka 3195 příspěvků 18.03.19 17:27

nemá treba nějaké postižení? na soc. sítích jsi ho nenašla? je to podezřelé

Jessie_james
Ukecaná baba ;) 2306 příspěvků 18.03.19 17:27

Asi je starej, a nebo hodně mladej. Myslím že už tě viděl, ale ty jeho ne. Bacha na stalking.

BaMaK
Závislačka 2996 příspěvků 19 inzerátů 18.03.19 17:32