Jde vyléčit zánět bez ATB?

Anonymní
4.5.22 16:53

Jde vyléčit zánět bez ATB?

Jde vyléčit zánět bez ATB? Mám vleklé problémy se strevama a nyní mám zánět- prý v celém tele, crp 39, což zas dle netu není taková hrůza. Neproběhla mi dobre menstruace a udelal se mi zánět v děloze. Horecky už nemám, jen mě trochu bolí břicho. Jde to zvládnout bez ATB? Měla jsem strašnou reakci na penicilin a od te doby- 25let jsem se ATB vždy vyhýbala. Ale teď nevím. Jde to zvládnout bez nich? Děkuji

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
758
4.5.22 17:00

Ty si trochu zahravas, ne? A co je to za otázku, oni ti je už napsali a máš je doma? Antibiotika existují i alternativní pro ty, co maji alergii na penicilin.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.5.22 17:05

@Aletta80 ano, mám je doma. Ale po zkušenosti co mám, tak studuju pribalaky a proste mám strašný strach. Tenkrát jsem malem umřela. Jasné ze nemám penicilin, ale mám Azitromicin a nikdy jsem ho nebrala. Jak mám vědět, ze na nej nebudu mít taky reakci? Tam dokonce hrozí úmrtí.

• Citovat
  • Upravit
3139
4.5.22 17:08
@Anonymní píše:
@Aletta80 ano, mám je doma. Ale po zkušenosti co mám, tak studuju pribalaky a proste mám strašný strach. Tenkrát jsem malem umřela. Jasné ze nemám penicilin, ale mám Azitromicin a nikdy jsem ho nebrala. Jak mám vědět, ze na nej nebudu mít taky reakci? Tam dokonce hrozí úmrtí.

jenže na sepsi se dá umřít taky
když se tak moc bojíš nějaké reakce, tak si zajisti, aby s tebou někdo byl a tak jsi měla někoho, kdo zavolá v nepravděpodobném případě nějaké ošklivé reakce, záchranku

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
758
4.5.22 17:09
@Anonymní píše:
@Aletta80 ano, mám je doma. Ale po zkušenosti co mám, tak studuju pribalaky a proste mám strašný strach. Tenkrát jsem malem umřela. Jasné ze nemám penicilin, ale mám Azitromicin a nikdy jsem ho nebrala. Jak mám vědět, ze na nej nebudu mít taky reakci? Tam dokonce hrozí úmrtí.