Stres před práci. Je to dráždivý trácnik?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.02.19 07:58
Je to dráždivý trácnik?

Ahoj ženy, mam otázku, vždy, když mám před prací, tak v ty dny mám hrozne potíže s vyprázdněním. Klasicky jdu nejprve „trochu“, nic ze mě skoro nevyjde. Do chvilky strašný prujem. Jiné dny, kdy jsem doma, je stolice formovana, bez potíží. Pracuji jako lektorka ve firmě a do toho studuji a je toho na mě moc, navíc práci nesnáším. Jsem introvert a nedávám to.
Muze se jednat o dráždivý trácnik? Na ultrazvuku jsem byla před 1 měsícem a vše ok,, to samé CRP.
Nevim, co s tím. I když vím, že se nemůžu stresovat, nic a tím nejde udělat.

Reakce:
Tichošlápek
Extra třída :D 12172 příspěvků 12.02.19 07:58

Spis proste stres. Najdi si jinou praci, kde nebudeš v tak úzkém kontaktu s lidmi

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.02.19 08:58

Já mám taky šílený problémy se stolicí. Vlastně odjakživa. Stačí když mám někam jet a celý dopoledne lítám na WC. Vím, že je to v hlavě. Kolikrát když někam jedeme, musí muž stavět u benzínek. Je hodně tolerantní ale mě je to strašně trapný. Stačí, když si představím tu cestu a že momentálně nemám kam jít kdyby se mi začalo chtít - a chtít se mi začne hned. :roll: I když jdu s kočárem na procházku tak kolikrát rychle letím domů. Přijdu si fakt Jan psychouš a vím, jakou hlava dokáže udělat paseku. Snažím se na tom co nejvíc pracovat

Ou
Kelišová 6219 příspěvků 12.02.19 09:31

Po internetu ti nikdo diagnozu neudělá - může to být dráždivý tračník ale může to být celá další řádka problémů.

Takže si zajdi na alergologii a na gastro-entero.

Rada „nestresujte se“ je zcela absurdní - to je na úrovni nemysli na růžového slona. Navíc tedy dlouhodobě neřešeným stresem a úzkostí se dráždivý tračník vypěstuje.