hustý hnědý výtok a bolest podbřišku, jít k doktorovi?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Soňullle
Kecalka 120 příspěvků 25.01.19 11:16
Jít k dr nebo neplašit?

Všechny zdravím ???? Chtěla bych slyšet Váš názor na můj problém.
Doma máme skoro dvouletou holčičku Lili.
Beru antikoncepci protože zatím druhé dítko být nemůže z důvodu rekonstrukce domu. Před dvěma měsíci jsem byla u svého gynekologa na vyšetření protože mě silně pobolival jakoby vaječník. Dr řekl, že jsem naprosto v pořádku zdravá žena, vše je jak má být. Do teď jsem menzes měla naprosto pravidelný. Vysadim HA na sedmi denní přestávku, vždy pp vysazení se mi 4 den dostavila menstruace, kterak trvala do doby než jsem zase HA nasadila. Vždy asi v polovině cyklu bílý výtok podle čehož jsem poznala že se nejspíš jedna o plodné dny. Tabletky beru poctivě každý večer. Teď mám za 5 dní tabletky vysadit a čekat MS. Dnes je to 3 den co celkem dost spinim hnědým výtokem ale ne vodnatym. Je hodně hustý skoro takové jakoby zgrcliny :D bříško me někdy přes den poboliva jako při MS. Má otázka zní jestli mám zase volat dr a nebo to máte některá takto každý měsíc před MS a je to normální. Protože ja toto neznam. :think: děkuji za reakce ;)

Reakce:
Uživatel je onlineOplatečka
Ukecaná baba ;) 1501 příspěvků 25.01.19 11:18

K doktorovi, to vypadá na infekci.

Janli
Kelišová 7298 příspěvků 25.01.19 11:20

Je možné, že ti přestala HA vyhovovat. Pokud by se o opakovalo v dalším cyklu, domluvila byvh se s dr na výměně.

Uživatel je onlinekarkarka
Závislačka 3204 příspěvků 25.01.19 11:20

Vypada to na zánět.

lachtanice86
Kelišová 7192 příspěvků 25.01.19 11:20

@Soňullle tak hlavně když bereš ha nemáš plodné dny ani pravou ms. A to že spinis může znamenat že ti ha nesedí

Uživatel je onlineLevandulina
Kelišová 6112 příspěvků 25 inzerátů 25.01.19 11:27

Když bereš antikoncepci, tak přece nemůžeš mít žádné plodné dny…

Tichošlápek
Extra třída :D 12248 příspěvků 25.01.19 11:38

Mne toto dělala příliš slabá antina, která proste neudržela cyklus. Plodné dny při Ha nemáš. Šla bych k dr a probrala možnost změnit Ha na lepe vyhovující

lecijasek
Závislačka 3974 příspěvků 25.01.19 11:38

Já bych doktorovi zavolala a domluvila se. Může to být zánět nebo ti Ha nesedí. Nebereš náhodou léky, které by mohly HA oslabit (př. antibiotika…)? Jinak plodné dny opravdu nemáš, vlastně ani klasickou menstruaci…

Soňullle
Kecalka 120 příspěvků 25.01.19 11:55

@lecijasek na to jsem úplně zapomela ze to takto vlastně pri HA je. Neberu žádné jiné léky jen teď chodím k výživové poradkyni a tak mám trochu jinou stravu.

DanielaS
Povídálka 45 příspěvků 25.01.19 14:24

Mne se tohle ve stejne situaci delo, kdyz jsme mela cystu. Sla jsem k doktorovi a ten doporucil pockat, co se stane v pristim (pseudo) cyklu. Samo to prestalo, cysta se zmensila a do dvou mesicu z ni nic nebylo. Ja byt tebou na kontrolu zajdu.

alifie
Extra třída :D 13164 příspěvků 25.01.19 15:06

Neplaš a jdi k dr. :D

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Tělocvik děti nebaví a pohybová gramotnost klesá. V čem je problém?

Studie Mezinárodní zdravotnické organizace potvrdila, že za posledních 13 let... číst dále >

Články z Expres.cz

Mottlová sdílela sexy fotky z daňového ráje a prozradila, co neměla

Nejen sportovkyně a modelky tapetují sociální sítě fotkami v bikinách!... číst dále >

Odeberte jí děti, zní hlasy na poslední Výměnu! Co se dělo pak? Potrat a stěhování do ciziny

Česko má za sebou jednu z nejskandálnějších Výměn manželek. Diváci nestačili... číst dále >

Články z Ona Dnes

Jak prožít spokojený rok 2019? Zlepšujte přítomnost, radí psycholog

Pokaždé, když rok končí a další začíná, všichni si přejeme, aby byl ten nový... číst dále >

Silvestrovské jednohubky a novoroční jídelní tradice

Za dveřmi je oslava nového roku. A co by to bylo za slávu, kdyby nebylo co... číst dále >