Reklama

Jít učit? Prosím o rady z praxe

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.01.17 12:09
Jít učit? ... Prosím o rady zpraxe

Ahoj,

ráda bych se poradila s někým z praxe. Jsem vystudovaná inženýrka a ve svém oboru jsem pracovala rok po škole (ale pouze v takovém trainee programu). Potom jsem šla na RD. Ke škole jsem si dělala pedagogické minimum, spíše jako takovou pojistku, než že bych vážně uvažovala nad prací učitelky. Teď se mi ale už v mém oboru nedaří uchytit. Navíc je to práce těžko skloubitelná s rodinou. Nedávno jsem přes známou dostala nabídku, že bych mohla jít učit na střední odbornou školu (a jeden předmět i na VOŠ). Tak nad tím uvažuju. Máte někdo podobnou zkušenost? Jak vám sedí práce učitele? Navíc nevím, jestli bych se na to opravdu hodila, nejsem příliš přísný typ. Co byste poradili? Děkuju

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

ZuzaMi 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.01.17 12:20

Bohužel neporadím, ale s dovolením si počkám na reakce.. Také uvažuji o dodělání pedag. minima k ekonomce :)

moje prdelky
Závislačka 3608 příspěvků 17.01.17 12:25
@Anonymní píše:
Ahoj,ráda bych se poradila s někým z praxe. Jsem vystudovaná inženýrka a ve svém oboru jsem pracovala rok po škole (ale pouze v takovém trainee programu). Potom jsem šla na RD. Ke škole jsem si dělala pedagogické minimum, spíše jako takovou pojistku, než že bych vážně uvažovala nad prací učitelky. Teď se mi ale už v mém oboru nedaří uchytit. Navíc je to práce těžko skloubitelná s rodinou. Nedávno jsem přes známou dostala nabídku, že bych mohla jít učit na střední odbornou školu (a jeden předmět i na VOŠ). Tak nad tím uvažuju. Máte někdo podobnou zkušenost? Jak vám sedí práce učitele? Navíc nevím, jestli bych se na to opravdu hodila, nejsem příliš přísný typ. Co byste poradili? Děkuju