Jsem z práce ve stresu

6.5.17 09:39

Jsem z prace ve stresu (učitelka na 1.stupni)

Milé ženy (paní učitelky), mám dlouhodobě, možná odjakživa tento problém. Jsem zaměstnaná učitelka už 9 let (včetně 3 leté pauzy na RD). Každé ráno, když jdu do práce, mám velký stres. Paradocně, čím jsem starší, tím je ten stres vyšší. Řekla bych již chronicky…asi panika, co bude, jestli bude vše fungovat, jestli to bude děti bavit, jestli budou pracovat jak mají atd. Ne vždy je to samozřejmě podle mých představ, ale se třídou většinou funguju řekla bych v pohodě, řešíme běžné problémy, ale stejně mám pořád tento strach. Ráda bych se toho (asi tedy zbytečného stresu) zbavila, ale nejde mi to. Já vím, že jsem typ člověka, co si vše moc bere, paradoxně mám strach vystupovat před lidmi, ale práce s dětmi mě baví, ale skrytě tam ten strach z vystupování taky může hrát roli, i když lidi, co mě znají, by to údajně neřekli. Já se hrozně snažím, aby to nikdo nepoznal ;-) No, už se spíš smiřuji s tím, že se toho stresu nezbavím, ale budu ráda, kdyby tu byl třeba někdo, kdo má podobný problém nebo jen radu ;-) Prostě mi to kazí jinak vcelku dobrý dojem z učitelování. :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3755
6.5.17 10:22

Ahoj. Mám to podobně. Také jdu každé ráno do školy se stresem. Zda jsem na něco nezapomněla, zda to bude dnes děcka bavit,… Asi je to učitelská klasika, má to tak většina kolegů, co se tak bavíme. Když se opravdu pořádně připravím, je to lepší, jdu tak nějak s klidem. Horší je to, když nestíhám :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6.5.17 10:34

@cverunka Nekdy mam proste pocit, ze cekam to rajce na hlave. Pro me jeden z nejhorsich scenaru, co se mohou odehrat :mrgreen: Asi to souvisi s mym celkove nizsim sebevedomim, ktery se tedy snazim hodne maskovat :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26531
6.5.17 10:45