Kam jít na praxi? studuji obor kvalita zem. produktů, potravin

Anonymní
27.1.20 12:05

Kam jít na praxi?

Ahoj, jsem v druhém ročníku vysoké školy a studuji obor zabývající se kvalitou zemědělských produktů, potravin. Letos v létě budu muset plnit odbornou praxi a tak se chci zeptat, jestli nepracujete některá v tomto odvětví a neporadila mi podnik, kde bych si praxi splnila.

Ráda bych našla takovou praxi, kde se opravdu něco dozvím a získám tak nové zkušenosti z oboru. Ráda bych se vyhla praxi, kde mě postaví třeba ke třídičce brambor a budu u ni stát celý měsíc. Bylo by obrovské plus, kdyby byla praxe placená, přecijenom měsíc z prázdnin je dost a nemám moc jinou možnost si vydělat mimo prázdniny. Ale peníze nejsou podmínkou.

Za případné nápady budu moc vděčná :hug:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
27.1.20 12:08

Ještě bych dodala, že praxi hledám v Praze a okolí, okoli Mladé Boleslavi, nebo okolí Jihlavy.

• Nahlásit
  • Citovat
27.1.20 12:24

A můžeš jít někam do pekárny, cukrárny, čokoládovny? Státní potravinářská inspekce? Nejsem ani z toho regionu, tak jen tak obecně.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
27.1.20 12:35

@Cassiopea10 jojo, pekárny atd. můžu, ale pouze do výroby, ne na prodejnu. Zatím co jsem právě pekárny a mlékárny obepisovala, tam by mě vzali na brigadnickou pozici na expedici apod., coz je mi k ničemu :,(
Tu Státní potravinářskou inspekci chci zkusit :)

• Nahlásit
  • Citovat
247
27.1.20 12:46
@Anonymní píše:
Ahoj, jsem v druhém ročníku vysoké školy a studuji obor zabývající se kvalitou zemědělských produktů, potravin. Letos v létě budu muset plnit odbornou praxi a tak se chci zeptat, jestli nepracujete některá v tomto odvětví a neporadila mi podnik, kde bych si praxi splnila.