Kašel - déle než rok

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
21.3.22 19:08

Kašel - déle než rok

Ahoj, syn/12let/, má dlouhodobý kašel který trvá více než rok. Neustále jsem lékařce zdůrazňovala že není dne který by nekašlal. Poslechový nález není. Léčí se na astma.
Spirometrii má vpořádku. Alergoložka zkusila léky na alergii nepomohlo, pak Omeprazol na žaludek, nic. Nakonec mi řekla že když má dobrou spirometrii, tak ať to neřeším a mávla rukou.
Pediatr nasadil pokaždé co jsme přišly Cotrimoxazol, bez efektu.
Nyní máme novou pediatru/původní odešla do důchodu, takže žádná výměna/a ta nás poslala na rentgen plic. Jdeme zítra.
Půjdeme ještě na krev. Takže doufám že se to někam pohne a konečně synovi někdo pomůže.
Zajímalo by mě ale co se dá poznat z krve když kašle. Máte někdo zkušenosti? Napadly mě nějaké chlamydie nebo něco takového?
Jsem docela zoufalá protože opravdu to trvá dlouho. A nejvíc se bojím, že se nezjistí příčina
a bude kašlat dál……

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30395
21.3.22 19:20

Možná mě budeš mít za blázna, ale nemůže to souviset s psychikou? Dcera mi v podobném věku kašlala bez příčiny víc než rok. Oběhli jsme všechno možné. Nakonec jsem se začetla do Hnízdila a do jeho teorií o tom, jak neduhy těla odrážejí strádání duše. Uvědomila jsem si, že dcera začala kašlat v době, kdy se druhá dcera vyléčila z onkologického onemocnění. Prostě jsme na ni kašlali. Časem se to spravilo, kašlat přestala, už je to dlouho. Nemusí to tak být, jen byste třeba mohli vzít v úvahu i tuhle možnost.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
21.3.22 19:24
@hanka.br. píše: