Kdy bude miminko

5.5.17 18:45

Kdy bude miminko

Ahoj holky, snažím se, ale musím se vypovídat. Všem říkám nechci o tim mluvit, nemůžu..nechci poslouchat rady: to se stává, nejsi poslední, každá 20žena potrati. Není den aby se někdo neptal, kdy bude malé. Máme chvilku po svatbě, za pět měsíců jsem otehotnela, a za pět týdnů o to přišla. Ten pocit štěstí, když jsem to zjistila, kdy jsem tu muži šeptala před moji službou, jak mě k sobě přitiskl..vše se mnou přežil. V práci jsem začala krvácet, pracuji jako vychovatelka v děckem domově..mám náročnou práci..z práce mě odvezli do nemocnice, a už bylo jen čekání..krvácení ustalo krev na 3000 a za tři dny 400..a konec..Ten pocit, čekání na revizi dalších pět hodin a půl hodinu nahá na sále, než měli čas..a pak ten pocit prázdnoty..nemohu spát, snažím se držet toho, že lidí jsou na tom hůře..že prostě si nás mimčo ještě nevybralo..že to přijde..kdybych neměla tak úžasného manžela a zvířátka..Tak nevím..svou práci miluji ale mám blok..je to druhý týden..Kdy znova? Co když se to stane znova? Tolik se bojím a tolik si to přeji..gynekolog na rady, co mám dělat mě řekl, že to bude řešit až po pátém a šestém potratu..holky, co dělat ať to se to už nestane? omlouvám se za chyby..moc děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

56925
5.5.17 18:58

@Marťan3 u mne to byl téměř 5 letý boj, pak jsem to vzdala.. a ejhle, po 8 letech to šlo samo, bez ničeho. měla jsem jít na ivf, to můj ex odmítl.. Jinak můj dr? po asi 10 marném pokusu mi řekl, že už nikdy dítě mít nebudu… nezměnila jsem ho, byl pak asi ve větším šoku, jak já, když se náhodně povedlo :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.5.17 19:02

Wau

Smekám a obdivuji.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
56925
5.5.17 19:54
@Marťan3 píše:
Smekám a obdivuji.

není co, bylo to o náhodě a o tom, že jsem to dávno vzdala :think: moje ségra má děti po tuším 7 ivf, 16 let snažení a pak to vzdali a do půl roka byla těhotná poprvé, za 3 roky podruhé :mrgreen: