Kojení v šátku

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
120
2.7.08 15:04

Kojení v šátku

Ahoj zkušené šátkařky, chtěla jsem se zeptat, jestli některá neznáte úvaz pro 5měsíčního prcka, ze kterého bych ho nemusela vyndavat na kojení. Hanka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2870
2.7.08 17:47

Ahoj.
Zatím nikdo nic, tak ti napíšu, jak jsem to dělala já.
Holku jsem vázala do kříže s kapsou ven. Pokud máš prsa malý a dítko si uvážeš níž, můžeš kojit rovnou v týhle poloze (u mě nehrozilo :lol: )
A když jsem potřebovala nakojit, napůl jsem úvaz rozvázala a dítko předělala do polohy ležmo a zase zavázala… Dost blbě se to popisuje :? Ale našla jsem tuhle techniku i s fotkama na netu a můžu potvrdit, že to jde :wink:
Je to tady:
 http://www.vbavlnce.cz/index.php?…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
614
2.7.08 17:52

Noono, nechci prudit, ale na těch obrázkách vážou kříz s kapsou DOVNITŘ :wink: Řekla bych, že v kříži s kapsou ven by to tak snadno nešlo, ale nezkoušela jsem…

Hanko, neporadím, já prcka vyndavám, rozmotám se, nakojím a zase se zamotáme :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
120
2.7.08 17:56

Díky za pomoc, určitě tam mrknu. Jo a malý prsa u mně taky nehrozí, hotový mlíkárny… Nejsem žádný štíhlý typ a tak mám docela dlouhý šátek. No a rozvazovat a zavazovat… někdy trošku problematický. Starší holčičku jsem doslova odnosila, tak nějaký zkušenosti mám.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
137
2.7.08 18:29

Ahoj,
já jsem malou dost dlouho nosíla v kolíbce - v kříži s kapsou venku. Kojení šlo, buď jsem jí musela trošku stáhnout dolů, nebo nadzvihnout, ale nebylo třeba rozmotávat. Navíc v 5M už je relativně veliká, takže úvaz mohl být volnější.
 Milada

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7584
3.7.08 08:18

Já Jonáše z kříže s kapsou vyndám a šátek nesundavam:-) , jen udělám prostor.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...