Kombinované studium na VŠ - mateřská

1220
11.8.15 13:23

kombinované studium na VŠ - mateřská

Ahoj, chtěla jsem se zeptat těch co studovali kombinovaně na VŠ při mateřské. Jsem soustavně zaměstnaná již několik let a nárok na PPM mám, před tím než nastoupím na mateřskou započnu studium na VŠ v kombinované formě. Chtěla jsem se zeptat, zda to bude mít nějaký vliv na nárok na PPM či na výši mateřské a co a kam ještě budu muset dokládat. Předem děkuji za odpovědi :) :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

68986
11.8.15 13:25

Ne, a nic to vliv nemá a nic nedokládáš, jakého máš „koníčka“ je tvoje věc.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7385
11.8.15 13:26

Nevím, jak u vas, u nas se kombinovane bere tak, e muzes byt i na pracaku u toho, takze nic nedokladas. Ja mam prezencni pri rodicovske a byla jsem akorat na pojistovne rict, ze jsem student, jinak nic:)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1220
11.8.15 13:54

Dekuji za info :hug: uz mam ze vseho hlavu v pejru, prace, doktori ted jsem si do toho jeste vymyslela skolu :mrgreen: tak se bojim abych na neco nezapomnela :oops:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3044
11.8.15 14:08
@Dianela píše:
Ahoj, chtěla jsem se zeptat těch co studovali kombinovaně na VŠ při mateřské. Jsem soustavně zaměstnaná již několik let a nárok na PPM mám, před tím než nastoupím na mateřskou započnu studium na VŠ v kombinované formě. Chtěla jsem se zeptat, zda to bude mít nějaký vliv na nárok na PPM či na výši mateřské a co a kam ještě budu muset dokládat. Předem děkuji za odpovědi :) :mavam:

Při kombinovaném studiu obvykle není statut studenta, takže není potřeba nikde nic hlásit a nejsou z toho žádná omezení :) Pojištění hradí při tom práce, pracák,… Ne škola :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
verulicek
11.8.15 14:46

@Dianela na nic to vliv nemá, pokud budeš chtít, máme soukromou skupinku studujících mamin, rádi tě přivítáme ;)

• Nahlásit
  • Citovat
7385
11.8.15 14:49
@verulicek píše: