Laparoskopie neschopenka

Anonymní
5.2.20 17:09

Laparoskopie neschopenka

Ahoj všem, za 14 dní jdu na laparoskopii kvuli pru chodnosti vejcovodu. Doktor říkal že za den až dva mě pustí pokud bude vše ok. Akorát jsem.se zapomněla zeptat jak je to s rekonvalescenci? Pracuji jako servírka tak by mě zajímalo jestli se budu moci normálně vrátit za ty 2 dny do práce nebo půjdu na neschopenku? Jak dlouho jste byli doma? Děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

10793
5.2.20 17:16

Po laparo kdy mi zjišťovali průchodnost, brali cystu o velikosti pomeranče, pálili ložiska endo, na sále jsem byla 3hodiny a po zákroku jsem měla drén z břicha 2dny, jsem byla doma 2tydny.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
399
5.2.20 17:16

Vetsinou se bývá tyden doma. Je to proste operace pod narkozou :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
515
5.2.20 17:20

Já šla po laparoskopii normálně hned do práce, ale dělala jsem v kanceláři. Jako servírka bych zůstala doma aspoň týden, ale sama uvidíš, jak Ti bude.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1026
5.2.20 17:28

Uvidis, jak ti bude. Ja jsem po laparoskopii vypada zdaleka nejlip z cele JIP a i na luzkovem oddeleni, ale teda prvni tri dny jsem po narkoze byla unavena, mozek mi nefungoval, sesite bricho pobolivalo a spatne se mi dychalo (nemohla jsem se dodechnout). Ostatni zenske vypadaly po laparo dost zelene, prvni den je sestry podpiraly na zachod a dalsi dva dny se po chodbach doslova vlekly. Sesty den po operaci jsem byla schopna velice pomalym tempem ujit 9 kilometru parkem a to normalne litam po horach a jsem dost odolna i vuci bolesti. Ze bych u toho jeste neco nosila, to vubec. Operace byla v pondeli, doma jsem byla od stredy do konce tydne a dalsi tyden jsem kombinovala kancelar a home office. Zpetne si rikam, ze jestli me to jeste nekdy potka, tak si klido pido zustanu doma i druhy tyden.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
5.2.20 17:51