Látkové pleny Praha

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Sestřička01
Povídálka 26 příspěvků 1 inzerát 17.02.17 08:08
Látkové pleny Praha

Budu prvorodička, jsem úplný laik a ráda bych si nechala poradit od zkušených maminek, které jsou nejvhodnější a kde se dají v Praze koupit, zkrátka vše o látkových plenách.

Reakce:

Petussska
Kecalka 217 příspěvků 17.02.17 08:30

Já je teda nepoužívám na přebalování, ale jen na utírání, na cvičení atd. a zdědila jsem je. Jinak ale bacha na ty co teď prodávají, jednak jsou drahý a není to ten dobrý příjemný materiál co byl dřív.

Russet
Extra třída :D 11702 příspěvků 17.02.17 08:45
@Petussska píše:
Já je teda nepoužívám na přebalování, ale jen na utírání, na cvičení atd. a zdědila jsem je. Jinak ale bacha na ty co teď prodávají, jednak jsou drahý a není to ten dobrý příjemný materiál co byl dřív.

Taky mně přijdou jiné - ty staré byly hustší.

Anny2148
Kecalka 200 příspěvků 17.02.17 08:53

Tak ono zalezi na tom jake pleny ma zakladatelka na mysli, latkove pleny v dnesni dobe uz nejsou nen klasicke bile ctverce, ktere pravdepodobne pouzivate vy. Jsou i kalhotkove pleny atd. Pokud ma na mysli tyto tak doporucuju se zajit podivat do obchodu Brana k detem, tam je prodavaji a poradaji i seminare o latkovani. A pak jedine nastudovat na internetu, na facebooku je Poradna pro latkovacky, driv to tam bylo super nebo si najit nejakou maminku ktera ma latkove plenky a ukaze prebalovani v realu. Pripadne jsou i latkove poradkyne, ktere ale pracuji pro urcitou znacku, ale muzou pomoct se zakladni orientaci. Kazdopadne za me: radeji si priplatit za kvalitni ceske znacky (Petit Lulu, Anavy, Bamboolik..)

jessikka
Extra třída :D 10790 příspěvků 17.02.17 08:53
@Petussska píše: