Leidenská mutace a práce

1
26.2.20 19:43

Leidenská mutace a práce

Chtěla jsem se zeptat zda nemáte některá zkušenost s tím v kolikatem měsíci vás poslal gynekolog na rizikové těhotenství s leidenskou mutací. Pracuji jako řidička a občas nosím neco těžkého, o mimi se zatím snažíme ale toto by me fakt zajímalo. :roll: :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1766
26.2.20 20:10

@Iva111111 nikdy není důvod posílat zásadně jen kvůli leiden na nemocenskou… Proč taky… Jen se sleduje ke konci těhotenství (někdo i od začátku) na hematologii a před porodem a podobu 6nedeli se zajišťuje clexanem či warfarinem…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
562
26.2.20 20:24

Leidenská mutace doopravdy není důvod proč jít na rizikový těhotenství. Máš jen větší dispozici k tomu, že dostaneš např. trombozu, proto v těhu musíš chodit na hematologii. Nechápu jak si můžeš myslet, že je to důvod k rizikovému těhu:woman_facepalming:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
401
27.2.20 07:20

@Iva111111 Mutaci mám, picham Clexane a v praci budu až do 8 týdnu před terminem, nějak mě ani nenapadlo proc bych měla končit driv :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5789
27.2.20 11:25

Mutaci mam, byla jsem v praci az do konce, pichala si jen v sestinedeli. Ze bych mohla byt kvuli mutaci doma me fakt nenapadlo. Vlastně me nenapadlo ze bych mohla byt doma.
A az budes cekat druhy tak se nebudes starat o prvni, protoze mas leidena? Nebudes ho zvedat a podobne?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3
27.2.20 23:30

Dobrý den, moc Vás prosím o vyplnění dotazníku jehož výstup poslouží pro účely mé absolventské práce. Téma práce je „Leidenská mutace v graviditě - profylaxe a terapie tromboembolie“. Dotazník je zaměřen na ženy od 18 let věku. Zabere Vám jen chvíli Vašeho času a moc mi tím pomůžete. Předem děkuji za vyplnění a i v případě, že by jste jej nevyplnily Vás prosím o jeho další sdílení. Případně pokud máte nějakou zkušenost na toto téma, moc by mě to zajímalo.