Lze studovat dvě školy dálkově?

1351
19.12.18 14:01

Teoreticky možné to je, spolužačka kdysi měla jednu školu na denní a jednu na kombinované studium. Ale nejlépe zeptat se na studijním těch škol.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5808
19.12.18 14:03

Na upolu to je jen v patek, niky v sobotu a vychazi to tak dvakrat za mesic, ale ne uplne vzdycky pravidelne…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1186
19.12.18 14:11

Když jsem studovala dálkově VŠ, tak se měla dvě spolužačky, co studovaly dvě VŠ. Ale vídala jsem je jenom v první rok, tak nevím, jestli dokončily i tu druhou školu. Tu moji dokončily, měly jiný obor, proto jsem je pak už moc nevídala. Byly už starší, obě měly dospělé děti.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.12.18 14:18
@Gosi píše:
Na upolu to je jen v patek, niky v sobotu a vychazi to tak dvakrat za mesic, ale ne uplne vzdycky pravidelne…

To je mylná informace, studuji Upol a školu máme pátky a soboty.

• Citovat
  • Upravit
5808
19.12.18 14:31
@Anonymní píše:
To je mylná informace, studuji Upol a školu máme pátky a soboty.

Jina fakulta muze mit jine zvyky… Tady to bejvalo donedavna, ale za dobu svyho probihajiciho dalkovyho studia jsem ve skole nebyla v sobotu… Co studujes za obor? Titul bude prekvapeni, ze je nutne vyvracet anonymne? :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21091
19.12.18 14:48

Pokud to stihneš, pak by neměl být problém.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.12.18 15:07
@Gosi píše:
Jina fakulta muze mit jine zvyky… Tady to bejvalo donedavna, ale za dobu svyho probihajiciho dalkovyho studia jsem ve skole nebyla v sobotu… Co studujes za obor? Titul bude prekvapeni, ze je nutne vyvracet anonymne? :lol:

Sociální práci. Jo, že studuji, nikde netroubím. Téměř vždy máme dvoudenku pá + so

• Citovat
  • Upravit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Zkušenosti a hodnocení

Ahoj, tati

• (5) + 5 recenzí

Petr, Ida a miminko