Manžel chce změnit práci

154
11.5.15 16:17

Manžel chce změnit práci

Můj muž má vystudovanou hotelovou školu a asi 5 let pracuje jako provozní hotelové restaurace. Práce je to hodně náročná a únavná, ale na náš kraj celkem dobře placená. Ve volném čase (který teď nemá skoro žádný) se věnuje výrobě nábytku. Před lety si sám zaplatil rekvalifikační kurz a byl rok na praxi u truhláře. Je moc šikovný a práce se dřevem ho baví. Náhodou jsem našla nabídku práce. Truhlář, který se zabývá výrobou designového nábytku, výrobou interiérů a nábytku na míru atd. hledá zaměstnance. Manžel mu zavolal a domluvili se na „zkušební směně“. Muž přišel domů nadšený, že tohle je práce, o které snil. Chodí tam teď ve volném čase a nadšení je stále velké. Pán má hodně zakázek, musí i některé odmítat, protože je na vše sám. Jenomže prý není zastáncem nějakých hodinových platů a chce po manželovi, aby šel na ŽL. Manžel mu řekl, kolik vydělává teď a prý to není problém. Mně se to nezdá, protože je to takové nejisté (dovolená, nemocenská, odvody atd.). Ale na druhou stranu nechci být ten, kdo mu kazí cestu za vysněným povoláním. Nemáte některá muže, který takto pracuje? Budu ráda za jakékoliv postřehy :).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6499
11.5.15 16:29

Můj muž dělá na ŽL co začal pracovat a jinak v životě dělat nebude, leda by si založil vlastní firmu. Nedovedu si představit, že by on byl někdy u někoho zaměstnaný.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Kobliha51
11.5.15 16:35

@priserka.jd
To je klasický švarcsystém a je to nepovolené. Ale nikdo to nehlídá a dělají to tak všichni. Manžel si bude všechny odvody platit sám a když nebude pracovat, nebude mít peníze. Jde také o to, aby měl k výnosům i nějaké náklady. Například materiál, nářadí a tak podobně. Jedině, kdyby si u toho pána pronajímal prostory, nářadí a materiál kupoval sám. Pak je otázkou, jestli by měl vůbec pro někoho pracovat a nebylo by lepší, aby podnikal sám.

• Citovat