Máte zajímavou práci?

14
4.8.15 11:34

Máte zajímavou práci?

Ahoj, chtěla bych se zeptat, zda máte nebo jste měli před mateřskou zajímavou práci. Co Vás v ní naplňovalo nebo naopak co Vás prudilo. Mám holčičky, tak mě zajímá, kam je mám směřovat :-). Děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

26498
4.8.15 11:39

Ony budou stejně směřovat tam, kam budou chtít :mrgreen:
Já jsem 9 let učila, hodně mne to bavilo, věnovala jsem tomu spoustu času. Teď jsem 6.rokem na rodičovské a končím 4. rok kdy pracuji jako terapeut jednou alternativní metodou. A neskutečně mne to baví, protože vidím výsledky mých klientů. Každý den.
Do školy bych se vrátila ráda na 4 hodiny týdně kvůli kontaktu se studenty, to je nabíjející, ale víc bych nezvládala, už zůstanu u své nové profese.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
JayLee
4.8.15 11:47
@Dnesni píše:
Ahoj, chtěla bych se zeptat, zda máte nebo jste měli před mateřskou zajímavou práci. Co Vás v ní naplňovalo nebo naopak co Vás prudilo. Mám holčičky, tak mě zajímá, kam je mám směřovat :-). Děkuji

mela jsem ji před MD a mam ji i po MD ;) před MD jsem byla promomanazerka v jednom nejmenovanem radiu kde jsem se seznámila mimo jiné i mazelem ;) a po MD uz jsem se tam nevracela pac ma k dnesku sve 3 vlastní firmy a ja jsem jeho zamestnanec takze mi to plne vyhovuje a naplnuje ;) naplnovalo me to, ze jsem byla v kontaktu se samejma medialnne znamyma lidma, castingy, akce, koncerty jem mela listy zadara a produkovali jsme nebo jsme byli medialni partneri ci jsme zapujcovali moderátory takze hodne o komunikaci a udelaji si kontaktu ale moc práce od rana do vecera i v noci když byly party a diskotéky co si zakaznici zadaly :nevim: a v tehle co pracuju u manžela s emi libi to, ze nemusim delat nic co ja sama nechci proste jak si prijdu tak si prijdu když deti marodi tak se nersi zda jsem v praci nebo ne proste ja si sama volim co jak chci a taky jsem v kontaktu s lidma ale pohoda práce klidek no ;)

• Citovat
  • Upravit