Máte zajímavou práci?

14
4.8.15 11:34

Máte zajímavou práci?

Ahoj, chtěla bych se zeptat, zda máte nebo jste měli před mateřskou zajímavou práci. Co Vás v ní naplňovalo nebo naopak co Vás prudilo. Mám holčičky, tak mě zajímá, kam je mám směřovat :-). Děkuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
26574
4.8.15 11:39

Ony budou stejně směřovat tam, kam budou chtít :mrgreen:
Já jsem 9 let učila, hodně mne to bavilo, věnovala jsem tomu spoustu času. Teď jsem 6.rokem na rodičovské a končím 4. rok kdy pracuji jako terapeut jednou alternativní metodou. A neskutečně mne to baví, protože vidím výsledky mých klientů. Každý den.
Do školy bych se vrátila ráda na 4 hodiny týdně kvůli kontaktu se studenty, to je nabíjející, ale víc bych nezvládala, už zůstanu u své nové profese.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1292
4.8.15 11:47
@Dnesni píše:
Ahoj, chtěla bych se zeptat, zda máte nebo jste měli před mateřskou zajímavou práci. Co Vás v ní naplňovalo nebo naopak co Vás prudilo. Mám holčičky, tak mě zajímá, kam je mám směřovat :-). Děkuji

Pro každého je zajímavá práce něco jiného. Holčičky směřuj podle toho, kam budou chtít ony. Plus jim poskytni dostatečný všeobecný rozhled, ať mohou obor snadněji změnit. Hodně lidí nedělá to, co vystudovali, a opravdu málokdo dělá to, co mu naplánovali rodiče a je v tom navíc spokojen.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Hanka1
4.8.15 11:52

Holcicky bych nikam nesmerovala, to co prijde zajimave tobe nemusi byt zajimave pro ne. Maximalne bych je podporovala v tom, kam chteji smerovat ony…

• Citovat
  • Upravit
13141
4.8.15 11:52

Ze mě chtěli mít rodiče nějaký inteligentní mozek. Otec hodně tlačil na jazyky. Ale já jsem na ně tupá.
Původně jsem vystudovala vojenskou logistiku. Což moje matka absolutně nepochopila, kde se to ve mě vzalo. Následně mi při rodičáku neprodloužili závazek. Udělala jsem si rekvalifikace na masáže. Což nepochopila podruhé, že jsem schopná pracovat s lidma. :jazyk: