Menses při antikoncepci

2529
3.3.09 17:33

Menses při antikoncepci

ahoj mám dotaz kolikátý den dostáváte měsíčky při antikoncepci po vysazení prášku na ten týden.Mám antiko druhý měsíc první jsem to dostala ještě před vysazením ale ted jsem dobrala prášky ve čtvrtek a stále nic.Začala jsem brát prášky kvůli bolestivé menstruaci jinak jsme se předtím chránili jen že si manža dával pozor a už nám to čtyři roky vycházelo.Jenže problém je že já jsem sklerotik a prášek jsem dvakrát zapoměla v prvním týdnu po menses a krom toho jsem si asi tři vzala asi s deseti hodinovým spoždením.Nějak jsem to manžovi zapoměla říct a tentokrát teda nedával pozor teda jen jednou.Bylo by to teda vtipný kdybych otěhotněla potom co jsem po takový době začala brát antikoncepci.
ZUZAN

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymni
3.3.09 17:49

ehm no… :-)
tak možné jsou dvě varianty:
a) opozdilo se Ti to (já jsem brala antikoncepci v životě 4 měsíce a MS jsem dostávala děsně nepravidelně, nejvíc nepravidelně po Triquilaru, tak jsem ho vyměnila za Harmonet, ale nebylo to o moc lepší

  1. jsi těhotná = udělej si test a budeš mít jasno :-)
  • Nahlásit
  • Citovat
50730
3.3.09 17:52

Ahoj, já jsem vždycky v neděli vzala poslední prášek a ve středu jsem to dostala - s železnou pravidelností několik let :D

Jinak podle mě 10 hodin zpoždění by vadit nemělo, zapomenutí těžko říct… Byla by to haluz, zvlášť jestli vám 4 roky vycházela taková nespolehlivá antikoncepční metoda, ale i to se stává :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
50730
3.3.09 17:54

Ještě doplním, že před práškama jsem měla cyklus 30 dní, takže ten první cyklus, kdy jsem začla brát mi těch 30 dní zůstalo - proto ta středa :lol: A pak to začlo chodit pravidelně po 28 - v ty středy - jestli je to srozumitelné :lol:

Takže třeba záleží i na tom, kolik dní jsi měla předtím cyklus…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2421
3.3.09 18:00

Ahoj Zuzan,
no já jsem taky před otěhotněním nikdy nic nebrala a manžel si jen dával pozor. Otěhotněla jsem plánovaně na první pokus a tak od porodu beru antikoncepci (raději). Já mám zkušenosti takové, že bez prášků jsem to měla hodně nepravidelné 30 až 36 dní cyklu a s antikoncepcí to dostávám vždy čtvrtý den po vysazení, tj. ve středu vezmu poslední pilulku a v neděli je to tu.
No možnost otěhotnění tu je, ale nevím jestli to ještě nemůžeš mít rozházené z jiných příčin, no zkusila bych těhutest.
LuckaH

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1752
3.3.09 18:08

4 roky to mohlo vycházet, ale příroda je příroda - stačí jedna zbloudilka a je to tam. Udělej si test !

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2529
3.3.09 18:18

Test si můžu zkusit udělat teda jestli to nedostanu tak abych mohla začít brát další prášky.Jenže u mě je problém že u obou dvou těhu mi testy vycházeli negativní až do dvanactého týdne .

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2236
3.3.09 18:25

Ahoj,

a jakou antikoncepci beres? Jsou druhy, kdy treba jen den spinis, nebo to nemusis vubec dostat. Ja mam Minesse a me to taky zaskocilo, ale doktor mi pak vysvetlil, ze je to normalni. Po pul roce uzivani se to upravilo a uz mivam dvoudenni MS pri prvnim prasku z dalsiho platicka.

Terik

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
644
3.3.09 18:33

Ahoj,
já když jsem prala antiko před těhu, tak jsem v neděli vzala poslední prášek a ve čtvrtek mi přišla MS a v pondělí jsem zase začala nový platíčko. A teď v sobotu doberu poslední tabletku a ve čtvrtek mi začne MS a v neděli zase další platíčko :wink:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2047
3.3.09 19:52

Ahoj, já měla také rozhozenou MS kvuli anti. Vystřídala jsem jich jak ponožek :lol: . Dr mi řikala, že trvá tři měsíce, než to tělo přijme a přestane to dělat neplechu. Takže bych se spíš přikláněla ke změnám hormonu a proto to tak zlobí.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
498
8.3.12 17:41

Takže je normalní ze po prvním měsíci užívani HA mi MS nemusí prijit jo? pred porodem u lindinette 20 se mi to nestavalo,ze by mi neprisla…jen treba mi prisla az za 4 dny…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
6.3.13 11:05

Ahoj holky, beru antikoncepci teď už 6měsíc (předtím sem brala taky ale rok asi ne byla sem bez partnera)

Pokaždé mi MS přišla 2den po vynechání na týden, ovšem ten měsc co jse mteď dobrala byl divný. Dostala jsem ms v den kdy jsem brala 15tou pilulku, trvala 3dny (brala sem pilulky normálně dál) teď v sobotu jsem dobrala platko a ms nikde.
Pokaždé jsem křečovala v břichu a bolely mě prsa, vyskákaly mi pupínky a byla jsem naladová… tentokrát nic…

To že bych byla těhotná, není pravděpodobné (doufám), test si sice udělám ale na 99%nejsem.
Jen mě napadlo, je to normální že se tohle stalo? Nebo se mám obědnat k doktorovi?

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama