Menstruace celý měsíc

22
27.3.18 16:26

Menstruace celý měsíc

Ahoj holky, chci se poradit.
Beru HA daylette 1,5 roku. Vse bez problemu az do ledna kdy jsem byla 3 tydny nemocna. Od te doby mam MS normálně tak jak ji mam mit, ale tyden po skonceni v dobe ovulace dostanu další MS, která trvá od týdnu až do 2-3 dnů před další Ms v dalším měsíci. Takže v podstatě kromě nějakých 8-10 dnů z měsíce mám pořád menstruaci. Nevíte někdo cim by to mohlo byt? Mate s tim nekdo zkusenost?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27.3.18 16:28

Nevhodná antikoncepce..řešit okamžitě s gynekologem a nehledat radyna internetu

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22
27.3.18 16:29

@Veronika.Berta na gyndu jdu ve ctvrtek, objednala jsem se. Zmeni mi antikoncepci nebo bude chtit abych ji vysadila? Popripadne nevis jestli me bude prohlizet? Nemela by, kdyz krvacim, ne?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.3.18 16:32

@Kz198 Pokud je tenhle problém, bude asi chtít nabrat krev kvůli hormonálnímu profilu. HA je obecně hrozné zlo. Brala jsem ji tři roky a další tři roky jsem se z ní dostávala. Bude se ptát, zda vysadit, nebo změnt antikoncepci. Prohlídku asi provede pomocí UTZ, jestli nemí někde v děloze cysta, což některé antikoncepce umí. Není se většinou čeho bát.. většinou praskne a zmizí. Je to takovej beďar. Prohlídku oticky provádět nebude, není, c o by tam viděl. Máš nějaké bolesti?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22
27.3.18 16:35

@Veronika.Berta nemám vubec nic. Mam to tak od te doby co jsem byla nemocna v tom lednu, to jsem byla fest. A prvni mesic jsem to prikladala tomuc druhej jsem si rikala ze jeste jeden a ted kdyz se to objevilo znova tak jsem hned volala. Tehotensky test jsem si delala kazdy mesic a nic, ani bych tehotna byt nemohla vzhledem k tomu jak jsme s pritelem opatatrni hych musela byt panenka maria ???? takze o tohle strach nemam. Mam strach ze zmeny antikoncepce abych nenabrala nejaky kila, vim ze kamaradka nabrala 25kg nez nasla spravnou antikoncepci. Byla jsem s ni spokojena az do ted no… vysadit uplne nechci, porad jeste studuju…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.3.18 16:48

@Kz198 Nabrala jsem 30 kg, pak jsem antikoncepci vysadila :D Popravdě jsem s antikoncepcí sekla v osmnácti i za cenu, že ztratím to pohodlí „beztrestého“ souložení. Dlouhé krvácení může být přebytkem estrogenu. Možná dostaneš Ascorutin, ten je bez předpisu. Zlepšuje a zpevňuje cévy. Já jsem na dlouhé krvácení dostala ještě Pambu, ale já byla extrém i co do síly menstruace. Měla jsem veliké problémy a vleklé. Nebrala jsi antibiotika? Ta to prý také umí.
Jinak k těm kilům. Taky jsem po HA nabrala, ale vloni jsem podstoupila půl roku hormonální léčbu (po potratu jsem měla až deprese) Norethisteronem, pak utrogestanem a nakonec úspěšně clostilbegytem :mrgreen: Je to koktejl, po kterém každá řekne, že přibere jako prase. Já jsem si našla výživového poradce a naopak jsem ještě shodila. Chce to při hormonech více přemýšlet o jídle.
HA je zásah do těla, já už bych do toho nešla. Jsou holky, které s HA problém nemají a pak i v klidu otěhotní, já jsem v té druhé skupině.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
28.3.18 10:38

Já jsem jednou vysadila HA, protože jsem se rozešla s přítelem jenže po 2 měsích jsem si našla nového tak jsem ji znovu nasadila a v tu dobu jsem přes měsíc krvácela. Pan doktor mě vyšetřil i přes menstruaci a předepsal mi léky, které by to mělo zastavit (nevzpomenu si na název), ale jekilož to nepomohlo tak mi musel změnit na 3 měsíce antikoncepci z Bonadei na Katyu. Po třech měsícíh jsem mohla přejít zpátky na Bonadeu a už žádný problém nemám. :nevim: Jestli nebudeš potřebovat změnu antikoncepce :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama