Menstruace devátý den

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
4471
28.11.21 13:56

Menstruace devátý den

Ahojte holky,
má takový problém, dnes mám devátým dnem menstruaci, nikdy se mi to ještě nestalo, teď je tak středně silná, vždycky jsem ji ale mívala 3-4 dny (ještě v říjnu). Dost mě to vyděsilo. Nemáte některá podobnou zkušenost a čím to bylo? K lékaři se samozřejmě objednám zítra, vím že to může mít spousty příčin. Antikoncepci neberu.
Děkuji za každou zkušenost, jsem z toho dost ve stresu.
Hezký den.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
29729
28.11.21 14:08

@Lollitka nebyla jsi na očkování? jinak to může být hormonál ní nerovnováha, zavolej k dr a poraď se s ní

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
59
28.11.21 14:11

Já jsem to měla dřív také, doporučil mi klasický ryby tuk. U tebe to může být něco jiného..těžko říct

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
374
28.11.21 15:05

Klid, jestli to je jen jednorázově, nepanikařila bych, to se může stát. Můžete být ve stresu, nachlazená, po očkování, cokoliv… Já to takhle mám už několik let, co jsem překročila čtyřicítku, každý měsíc. Klidně i 10 dní, teda s tím, že první a poslední třeba 3, 4 dny je to jen špinění, silnější krvácení mám max. dva dny a noci někde uprostřed. Ale menstruační křeče, pěkně výživné, mám klidně i ten první a desátý den. :roll: Už aby ta mrcha odešla nadobro, chybět mi fakt nebude. :cert:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4471
28.11.21 15:09
@stinga píše:
@Lollitka nebyla jsi na očkování? jinak to může být hormonál ní nerovnováha, zavolej k dr a poraď se s ní

Díky, no byla na očkování proti Covidu, ale už v červnu a MS dosud byla jen 3-4 dny, až teď je takhle dlouhá, Dr. hned zítra budu volat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4471
28.11.21 15:10
@xBatmanCz píše:
Já jsem to měla dřív také, doporučil mi klasický ryby tuk. U tebe to může být něco jiného..těžko říct

A pomohl ti rybí tuk? Já vím, že to může být cokoliv, jen mě zajímají vaše zkušenosti. Díky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4471
28.11.21 15:12
@lucad77 píše:
Klid, jestli to je jen jednorázově, nepanikařila bych, to se může stát. Můžete být ve stresu, nachlazená, po očkování, cokoliv… Já to takhle mám už několik let, co jsem překročila čtyřicítku, každý měsíc. Klidně i 10 dní, teda s tím, že první a poslední třeba 3, 4 dny je to jen špinění, silnější krvácení mám max. dva dny a noci někde uprostřed. Ale menstruační křeče, pěkně výživné, mám klidně i ten první a desátý den. :roll: Už aby ta mrcha odešla nadobro, chybět mi fakt nebude. :cert:

Díky, no ve stresu jsem pořád, celý život, nachlazená snad nejsem a na očkování jsem byla v červu. 40 let mi ještě nebylo. Já to mám právě 9. den a pořád je to krvácení, ne jen špinění. A co ti na to řekl Dr.? Jj, úplně tě chápu, taky MS nesnáším a chybět mi nebude. Mrzí mě, že máš pořád i křeče, já je mám jen první den až dva naštěstí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
374
28.11.21 15:20

Gynekolog mi řekl, že mám pořád dost vysokou sliznici v děloze, což je asi i věkem, že by možná pomohl tzv. výškrab. Jenže mně se do operace moc nechce, mám jich v posledních pár letech za sebou dost (kvůli něčemu jinému). Ale asi mě to stejně nemine, mám totiž i dlouhodobou cystu na jednom vaječníku, ta se mu taky nelíbí, tak mě pořád lanaří. Asi na to brzo dojde. :think: Nejradši bych si dělohu nechala vzít celou, aby byl konečně pokoj. Takové křeče, jako mám teď, jsem neměla ani v pubertě, v podstatě se musím kolikrát úplně „zfetovat“ analgetikama, abych mohla tak nějak normálně fungovat. :zed: Na dlouhé krvácení se taky doporučuje Ascorutin, ten se dá normálně koupit v lékárně bez předpisu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8181
28.11.21 16:05

Jednou, když mi s MS praskla cysta. Zkus toho gynekologa, ať máš klid.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6022
28.11.21 21:05
@Lollitka píše:
Ahojte holky,
má takový problém, dnes mám devátým dnem menstruaci, nikdy se mi to ještě nestalo, teď je tak středně silná, vždycky jsem ji ale mívala 3-4 dny (ještě v říjnu). Dost mě to vyděsilo. Nemáte některá podobnou zkušenost a čím to bylo? K lékaři se samozřejmě objednám zítra, vím že to může mít spousty příčin. Antikoncepci neberu.
Děkuji za každou zkušenost, jsem z toho dost ve stresu.
Hezký den.

Mne to takhle blblo po vakcine, dr.mi rikal ze se to muze stat po jakemkoliv ockovani..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat