Menstruace po dobrání HA

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Ajinac
Kecalka 118 příspěvků 20.09.18 15:33
Menstruace po dobrání HA

Dobrý den,

v dubnu jsem začala brát antikoncepci na spravení pleti na svatbu. V červenci jsem antikoncepci vysadila. Po vysazení se do 4 dnů dostavilo krvácení (nejspíše menstruace) a od té doby už nic. Snažíme se o miminko a tak jsem se radovala, že se zadařilo napoprvé, ale test je negativní.
Máte prosím někdo s antikoncepcí takovou zkušenost?

Děkuji

Reakce:
j.a.n.i1
Hvězda diskuse 66863 příspěvků 20.09.18 15:37

@Ajinac No, nejspíš se ti MS rozhodila, může se to po vysazení HA stát, takže buď čekat, nebo pro injekci na vyvolání.

Russet
Neúnavná pisatelka 16976 příspěvků 20.09.18 15:45
@Ajinac píše:
Dobrý den,

v dubnu jsem začala brát antikoncepci na spravení pleti na svatbu. V červenci jsem antikoncepci vysadila. Po vysazení se do 4 dnů dostavilo krvácení (nejspíše menstruace) a od té doby už nic. Snažíme se o miminko a tak jsem se radovala, že se zadařilo napoprvé, ale test je negativní.
Máte prosím někdo s antikoncepcí takovou zkušenost?

Děkuji

Ne. Nebrala jsem ji na pleť. Budeš muset počkat, kdy dojde příště.

Janee19
Zasloužilá kecalka 891 příspěvků 20.09.18 19:02

To sis rozhodla cyklus… Já teď měla poslední cyklus 106 dní, vysazení v dubnu, tak uvidím, jak to bude dál. Nechodila bych na vyvolavacku, je to jen další dávka hormonů a tělo se potřebuje vzpamatovat…

Váš příspěvek
Reklama