Menstruace po tabletce po

Anonymní
14.3.21 23:46

menstruace po tabletce po

Zdravím, měla jsem nechráněný sex. Druhy den hned ráno jsem si vzala prášek po a další den přišla menstruace, která byla plánována. Další jsem měla dostat tento týden v pondělí, je neděle a stále ji nemám. Test jsem si dělala a je negativní. Za jak dlouho by mohla přijít? Děkuji za odpovědi :srdce:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
198
15.3.21 00:00
@Anonymní píše:
Zdravím, měla jsem nechráněný sex. Druhy den hned ráno jsem si vzala prášek po a další den přišla menstruace, která byla plánována. Další jsem měla dostat tento týden v pondělí, je neděle a stále ji nemám. Test jsem si dělala a je negativní. Za jak dlouho by mohla přijít? Děkuji za odpovědi :srdce:

Ahoj, prášek po dokáže neuvěřitelně rozházet cyklus… MS kolikrát dostaneš po prášku po a ani nemusí být plánovaná. Další pak nemusí přijít klidně dva měsíce. Známá takhle neměla menstruaci tři měsíce. Nejlepší máš zajít si na gyndu (ať máš klid) kde ti potvrdí, že nejsi těhotná a je tam pak možnost nechat si MS vyvolat injekcí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
62841
15.3.21 06:07

Prášek rozhodí cyklus. Nelekat se.. Je to i v pribalaku

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat