Reklama

Mentoringový program ve škole

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.03.18 08:02
mentoringový program ve škole

Hezký den, máte někdo s tímto zkušenost? Je správné, aby škola tlačila na žáka, aby se do tohoto programu zapojil? Jedná se o aktivitu neziskovky Člověk v tísni. Zrovna na tuto neziskovku mám rozporuplný názor(financování) Je správné, aby tato neziskovka takto vstupovala do škol, která má být apolitická?

Reklama

Reakce:

Míša Kučerová
Nováček 1 příspěvek 18.05.18 14:03

Hezký den,

kamarádka mě upozornila na váš dotaz, tak jsem se tady zaregistrovala, abych mohla odpovědět:)

Pracuji jako koordinátorka vzdělávání na pražské pobočce Člověka v tísni, kde mimo jiné máme právě i mentoringový program. Myslím, že tady došlo k nějakému nedorozumění nebo komunikačnímu šumu. Vše, co děláme, je zcela dobrovolné - jinak by to nemělo smysl. Účast na našich aktivitách - jde hlavně o bezplatné doučování dětí, předškolní klub a pak také mentoring - vždy jen nabízíme tak, že aktivitu popíšeme, vysvětlíme k čemu je a co je jejím obsahem. Rodiče, dospívající žák nebo student se pak sami rozhodnou, zda s námi chtějí spolupracovat nebo ne. Nikdy nikoho do ničeho nenutíme, netlačíme, účastí nikdy nic není podmíněno. Aktivity někdy nabízíme také prostřednictvím škol, jiných NNO nebo OSPODů. Ale opět - žádná z těchto institucí žáka nesmí do účasti nutit ani tlačit. Možná, že to celé nebylo úplně štastně komunikováno právě ze strany školy. Budu moc ráda, když mi dáte vědět na email (michaela. kucerova@clovek­vtisni.cz) o jakou školu šlo, případně více detailů k tomuto případu. Pokusíme se takovým nedorozuměním co nejvíce předcházet.