meření BT

1296
23.6.04 14:41

meření BT

Ahojky, moc vás prosím o radu. Dostala jsem od lékaře příkaz měřit si bazální teplotu. Mám v tom ale menší ,,hokej,,.
Po menstruaci byla teplota pořád okolo 37 °C ( 36,9 ) jen jednou 36,6.
Dnes dokonce 37,6 °C. Je to normální ? Tady někde jsem četla, že pokud jsou teploty nad 37 tak že se může jednat o těhotenství ???

Prosím napište mi někdo, jak je to s tou teplotou. Díky Moc.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

131
23.6.04 15:14

Ahoj.

Pěkný článek o měření BT je na rodině:

http://www.rodina.cz/clanek3694.htm

Hlavně musíš měřit po několika hodinách klidu, pokud možno ve stejnou dobu, jedním teploměrem. Pozor u digitálního teploměru :! , i po zvukové signalizaci teplota dále roste, musíš měřit delší dobu (zhruba 5 minut). Hodně u něj taky záleží na tom, jak velká část je uvnitř (úst či jinde), jestli jen špička nebo delší kousek. Mně se osvědčilo držet teploměr dokud se sám nevypne. Po opětovném zapnutí ukáže jako první hodnutu naměřenou při předchozím zapnutí. Pokud se ti zdá, že si teploměr měří, jak se mu zachce, zkus vyměnit baterie za nové.

Hodně štěstí, třeba je to skutečně těhotenství. Ty trvale zvýšené teploty by tomu odpovídaly. :P

Dáša

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
23.6.04 15:56

Ahoj,
já měřím taky digitálem a nechávám ho pi zapípání ještě chvilku. Většinou to ale už o moc nevyleze. Důležité je měřit ráno, hned po probuzení a ve stejnou hodinu každý den. Já měřím v 7.00. Pokud zaspím a měřím až v 8, nezapíšu naměřenou 36,6, ale 36,5. Každou hodinu ta teplota o 0,1 stoupá a asi v 10h se ustálí. Takže pokud bys měřila v poledne, je to k ničemu. Jak píše Dadunka, na rodině je vše krásně popsáno, určitě to zvládneš. A v diskusi těhule holky našly grafy těhulek, podívej se do diskuse na str. tuším 91, je tam odkaz na ty stránky.
Pajdule od Matýsků

• Nahlásit
  • Citovat
980
23.6.04 18:31