Měsíc s AD, co dál?

Anonymní
15.3.16 09:27

Mesic s AD, co dal?

Poprosim o nazory, prip.vase zkusenosti. Mela jsem narocne dva roky, od vseho neco a jsem obecne uzkostnejsi clovek, dost vse resim a dost si umim lecos vsugerovat. Mela jsem par kolapsu a dr.mi doporucila psycholozku. Celkem se to zlepsilo, me stavy panicke uzkosti se objevovaly zridka, ale pak se zas vracely a dr.mi doporucila AD, at se netrapim… Beru pres mesic, ikdyz jsem je nechtela, Seropram kapky. Stavy se nezlepsily, pripadam si „jinak“ ale uzkosti mam porad. Navic mam ted nechut na sex a ackoli hodne sportuju, tak pribiram… Kdyz pujdu k dr, nejspis mi navrhne zmenu AD, ale ja uz se jich trochu bojim… Vysadit se ale taky bojim, i po mesici bych mohla mit po vysazeni jeste horsi stavy, nebo? Co myslite? Nemel nekdo podobnou situaci?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2638
15.3.16 09:47

Tak nejlepe by bylo ad vymenit, i kdyz to zase bude chcili trvat nez zaberou. A nechut k sexu je bohuzel pri brani ad normalni

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.3.16 09:55

Nejhorsi je, ze nevim, jak vazny to je, nekdy si pripadam ok, kdyz na to nemyslim. Ale pak se zacnu sledovat a hned je mi zle, uz se bojim a sama si privolam tu uzkost, tlaky do hlavy, na srdci, klepani, celkove jsem podrazdena a rozhodi me i hadka v televizi, no jsem uplna hysterka, ale bojim se, ze tyhle leky me zatim spis uvadeji do horsich stavu… Strasny je, ze clovek nevi, co je spravne, jak se ted zachovat a zda jsem schopna to zvladnout bez. Bojim se i toho stresu, mam denne krece v brise z toho, jak pred zkouskou ve skole, vzdyt uz jen z toho neustaleho stresu mi muzou vzniknout nejake fyz. nemoci…;(

  • Citovat
  • Nahlásit
2638
15.3.16 09:58

Ja te naprosto chapu, bohuzel i ja tyhle pocity znam a presne jak pises, nejhorsi je, kdyz se na to zacnes soustredit. Je nejkepsi se zvednout a jit neco delat, kde prijdes na jiny myslenky. I kdyz zase vim, ze kdyz je cloveku blbe, tak nema chut vubec na nic. Ja mivam prave treba hrozny zavrate u tech stavu, takze nejake aktivity neprichazeji v uvahu.
No nejlepsi bude to probrat s dr., ktery ti leky predepsal

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11183
15.3.16 10:08

Antidepresiva se musí vybírat - a po měsíci sotva začnou zabírat. Klidně je vyměň. Co vím od kamarádky, tak to ladili několik měsíců - první AD, pak dávku, pak k nim ještě další léky.

Zkus se domluvit i na psychoterapii, aby Ti pomohli se vyrovnat s těmi příznaky - na antidepresivech není nic špatného, nemá cenu se sledovat a brát to jako „problém“: ten může být třeba z anxiolytik, léků na spaní, ale AD se opravdu nemusíš bát. Pokud si je nebudeš démonizovat, bude to v pořádku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.3.16 10:34

Kdyz ja uz vubec nevim co delat… Uz zvazuju i alternativu… Mam hrozne hodneho manzela, ale ani toho uz me narky a sceny nebavi… Videla jsem ted Vedlejsi ucinky s B. Kodetovou a tu naopak do sr…k nejvetsich dostaly prave AD… A to zacinala podobne jako ja, jen uzkosti, chtela mit vsechno tip top. Ja mam podle okoli naprosto vsechno, ale zkratka me par po sobe jdoucich stresu odrovnalo a ikdyz uz pominuly, nemuzu se sebrat. A pitvam se v tom a je to jen horsi… Autogenni trening od psychol.mi fakt nepomaha a konzultace s ni, ktere mame s odstupem vic nez mesic, take moc ne… Vypovidam se, ulevi se mi, ale z dlouhodobeho hlediska se to asi nelepsi…

  • Citovat
  • Nahlásit
37158
15.3.16 10:46

JESTE DVA TYDNY VYDRZ, nebo se objednej k dr za dva tydny. Po mesici jeste ucinek byt nemusi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15.3.16 11:01
@Anonymní píše:
Kdyz ja uz vubec nevim co delat… Uz zvazuju i alternativu… Mam hrozne hodneho manzela, ale ani toho uz me narky a sceny nebavi… Videla jsem ted Vedlejsi ucinky s B. Kodetovou a tu naopak do sr…k nejvetsich dostaly prave AD… A to zacinala podobne jako ja, jen uzkosti, chtela mit vsechno tip top. Ja mam podle okoli naprosto vsechno, ale zkratka me par po sobe jdoucich stresu odrovnalo a ikdyz uz pominuly, nemuzu se sebrat. A pitvam se v tom a je to jen horsi… Autogenni trening od psychol.mi fakt nepomaha a konzultace s ni, ktere mame s odstupem vic nez mesic, take moc ne… Vypovidam se, ulevi se mi, ale z dlouhodobeho hlediska se to asi nelepsi…

Heleď, každý jsme jiný. Někdo se hroutí z „blbostí“ někdo prekousne i horší problémy celkem v pohodě (např. já) a i presto, jaká jsem já bych ti poradila změnu AD. Zkus ještě třeba dvoje a kdyz nezaberou, tak pak řeš, co dal :) nebo zkusit si domluvit častější schůzky, nebo jiného lékaře

Hodně štěstí :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.3.16 18:00

Zkusim teda zajit za praktickou a domluvit se s ni. Ale uprimne, nechce se mi pribirat, nemit chut na sex a byt porad celkove unavena… To stejne nejsem ja, at uz s uzkostma ci bez…

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
8.4.16 21:31

Tak ted uz je to dva mesice, mela jsem klidnejsi obdobi, tak bylo dobre, byla jsem rada, ze zabrala. Ale predvcirem incident s dcerou a do toho par dalsich veci a vecer najednou zachvat, hnusnej, zvladla jsem bez neurolu, nastesti jsem vycerpanim usla. A jsem mela zcela zbytecne nervy ze synem (nezvladam uz moc ani bezne detske zlobeni) a vecer opet ataka, ale jina proste nez driv, takovej tlak v hlave a pocity, ze to ani nejsem ja, jak kdyz se sleduju z povzdali. Uplne me to vydesilo. Vybrecela jsem se a je mi lip. Nicmene mam pocit, ze po dvou mesicich brani AD by se toto stavat nemelo, nebo? Podobnym situacim se preci nevyhnu, mam rodinu a deti obcas zlobi, nemuzu zit nekde izolovana a „v klidu“… Uz nevim co delat. Problem je, ze Seropram mi na popud psycholozky napsala prakticka. A ta nwzna muj problem, psycholozka zas nezna ta antidepresiva. Lituju, ze jsem je zacla brat… Ted jak se bojim, tak tu ctu diskuze a tim je to jeste horsi, kdyz ctu, co je to za svinstva. A vysadit ted se taky bojim…

  • Citovat
  • Nahlásit
8.4.16 21:43

Je možné že Ti ty léky nesedí, nebo třeba zrovna tahle kombinace.Sama si to ale nijak neupravuj, ber je a co nejdřív se objednej k tomu kdo Ti je píše.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5708
8.4.16 22:10

Chtělo by to psychiatra a možná změnu AD. A to co popisuješ je ataka úzkosti. Zkus zaměstnat mozek nějakou manuální prací na kterou se musíš hodně soustředit.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
8.4.16 22:23

@radka101 souhlasim. Mne osobne menili AD celkem trikrat, nez zabraly, a stejne se ataka obcas objevi. Nastesti mam pomoc milujici rodiny a klidne zazemi. :hug:
Ja chodim na psychoterapie a na psychiatrii, a je pravda, ze mi to dost pomaha. Konkretne mam kombinaci Asentra 100, Mirzaten 30 a pri atakach Neurol 0.50.
Pokud budes chtit Anonymni, napis mi do soukromych zprav, treba ti budu moci poradit :mavam:
A drzim pesti

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
49226
8.4.16 22:30
@Anonymní píše:
Poprosim o nazory, prip.vase zkusenosti. Mela jsem narocne dva roky, od vseho neco a jsem obecne uzkostnejsi clovek, dost vse resim a dost si umim lecos vsugerovat. Mela jsem par kolapsu a dr.mi doporucila psycholozku. Celkem se to zlepsilo, me stavy panicke uzkosti se objevovaly zridka, ale pak se zas vracely a dr.mi doporucila AD, at se netrapim… Beru pres mesic, ikdyz jsem je nechtela, Seropram kapky. Stavy se nezlepsily, pripadam si „jinak“ ale uzkosti mam porad. Navic mam ted nechut na sex a ackoli hodne sportuju, tak pribiram… Kdyz pujdu k dr, nejspis mi navrhne zmenu AD, ale ja uz se jich trochu bojim… Vysadit se ale taky bojim, i po mesici bych mohla mit po vysazeni jeste horsi stavy, nebo? Co myslite? Nemel nekdo podobnou situaci?

chce to změnu AD někomu sednou až několikátá.. sama uvidíš, že až ti najdou ta „správná“ tak to bude jako bys ožila. stojí to za to.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
49226
8.4.16 22:32
@Anonymní píše:
Tak ted uz je to dva mesice, mela jsem klidnejsi obdobi, tak bylo dobre, byla jsem rada, ze zabrala. Ale predvcirem incident s dcerou a do toho par dalsich veci a vecer najednou zachvat, hnusnej, zvladla jsem bez neurolu, nastesti jsem vycerpanim usla. A jsem mela zcela zbytecne nervy ze synem (nezvladam uz moc ani bezne detske zlobeni) a vecer opet ataka, ale jina proste nez driv, takovej tlak v hlave a pocity, ze to ani nejsem ja, jak kdyz se sleduju z povzdali. Uplne me to vydesilo. Vybrecela jsem se a je mi lip. Nicmene mam pocit, ze po dvou mesicich brani AD by se toto stavat nemelo, nebo? Podobnym situacim se preci nevyhnu, mam rodinu a deti obcas zlobi, nemuzu zit nekde izolovana a „v klidu“… Uz nevim co delat. Problem je, ze Seropram mi na popud psycholozky napsala prakticka. A ta nwzna muj problem, psycholozka zas nezna ta antidepresiva. Lituju, ze jsem je zacla brat… Ted jak se bojim, tak tu ctu diskuze a tim je to jeste horsi, kdyz ctu, co je to za svinstva. A vysadit ted se taky bojim…

bud potřebuješ vyšší dávku a nebo jiná AD a chtělo by to spíše léčbu u psychiatra.. ne každý praktik umí AD správně používat

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat