Mila oplatky

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
852
24.10.21 12:20

Mila oplatky

Ahoj holky, mám pro někoho asi poněkud hloupý dotaz - koupila jsem mini Mila oplatky, že je dám dcerce do školky - bude mít narozeniny, tak aby měla něco pro ostatní děti (ptala jsem se učitelky, zda se něco nosí, a říkala, že proti tomu nic nemají, že je to fajn). Akorát doma jsem si přečetla složení a je tam i alkohol. Tak teď dumám, zda je to úplně vhodné pro školkáčky a nebo mám radši ještě koupit něco jiného. Jako ty oplatky jsou jednotlivě balené, mají nějakých 10 g, takže je to fakt prťavé, a dcerce jsem dala ochutnat a říkala, že moc dobrý. Co vy, daly byste a nebo je to nevhodné? Já si říkám, že tam toho alkoholu stejně asi moc nebude, ani nepíšou, že by to nebylo pro děti, ve vánočním cukroví taky dost často něco málo je, ale říkám, nevím no, abych u učitelky pak nebyla za nějakého notora, co kazí děti :lol: Díky…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2343
24.10.21 12:36

Neresila bych to. :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
55227
24.10.21 12:42

Mojim dětem je občas kupujeme. Takové mini porce Mila v Makru. A vím určitě, že jim je děcka ve škole ujídají. Když je mají na svačinu.
Mila dětem chutná. Osobně bych s tím neměla problém. Nehrotila bych to. Je to minimální množství. A není to denně. To mi spíš ujede ruka, když dávám Rum do krému na buchtu. Ale neznám jiné matky. Spíš jim bude vadit cukr v tom oplatku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8598
24.10.21 12:45

Ptala ses jestli tam děti nemají alergie?
Pokud tam není nikdo s omezením, dala bych.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
852
24.10.21 13:07

Díky, tak já to tam vezmu :-)