MUDr. Mikešová-Klimková

1007
24.11.13 12:01

MUDr. Mikešová-Klimková

Mám dotaz ohledně MUDr. Mikešová-Klimková.
Nějaké reference, jak je to u ní s těhotenstvím a poplatky. Prostě na cokoliv si vzpomenete mě zajíma :)
Jsem v půlce těhotenství a nejsem spokojená se svojí lékařkou a k Paní Mikešové-Klimkové jsem dostala doporučení přímo z porodnice, tak než ji budu volat chci vědět do čeho jdu :) Děkuji :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
36504
24.11.13 12:24
@Mellinka píše:
Mám dotaz ohledně MUDr. Mikešová-Klimková.
Nějaké reference, jak je to u ní s těhotenstvím a poplatky. Prostě na cokoliv si vzpomenete mě zajíma :)
Jsem v půlce těhotenství a nejsem spokojená se svojí lékařkou a k Paní Mikešové-Klimkové jsem dostala doporučení přímo z porodnice, tak než ji budu volat chci vědět do čeho jdu :) Děkuji :mavam:

Podívej se na www.znamylekar.cz

Myslím, že má výtečné reference.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1007
24.11.13 12:26

@Burj Chalifa Děkuju na to už jsem koukala. Ne, že bych tomu neveřila, ale právě bych chtěla, aby mi napsal někdo nazor na Dr. tady :))

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
36504
24.11.13 12:35
@Mellinka píše:
@Burj Chalifa Děkuju na to už jsem koukala. Ne, že bych tomu neveřila, ale právě bych chtěla, aby mi napsal někdo nazor na Dr. tady :))

Myslím, že je to bývalá sboristka Petra Muka.Jako lékařka naprosto fantastická. Má to v hlavě srovnaný.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1007
24.11.13 13:02

@Burj Chalifa Jak tak koukám, tak na paní doktorku samá chvála :) Hodně by mě zajímalo, ale jak je to u ní s poplatky. Protože dávat ted 5tis by se mi opravdu nehodilo a už vubec ne před vánoci, ale zase lepší zaplatit si dobrého lékaře, než mít tu kterou mám ted :|

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
36504
24.11.13 13:20
@Mellinka píše: