Na neschopenku kvůli teroru šéfa?

19
12.10.11 19:52

Na neschopenku kvůli teroru šéfa?

Ahojda, jsem tu čersvý nováček a hned si dovoluju založit tohle diskuzní téma.. Aktuálně řešim problém ŠÍLENÁ ŠÉFOVÁ :-( Tak mám děsnou potřebu se podělit, postěžovat si, zeptat se na vaše zkušenosti a názory..
Jsem v 8.tt a 3. týden doma v PN. Žádné problémy krom klasických příznaků nemám a chtěla jsem jít do práce, protože doma to vůůbec neutíká, jsem celé dny sama.
Práci bych měla relativně pohodovou, v kanclu. Až na tu šéfku… Je to ženská ve věku mojí maminy, která se celý život starala o svou kariéru a teprv nedávno ji došlo, že by mohla chtít děti. Snaží se, nejde to, svěřuje se, háže na mě spousty práce, aby sama lítala po dr. a odpočívala… a do toho přijdu a oznámím ji, že jsem těhotná (a jsem za to moooc happy!!!). Tušila jsem, že nebude jásat, ale že bude tak moc zlá jak byla, jsem si neuměla přestavit.Stačí mi jeden telefon a ještě teď se klepu, takže se tam bojim vrátit.
Dr. by mě doma snad nechal (je to zlatíčko), ale pořád si říkám, že přece nejsem žádná třasořitka, že se musim obrnět atd. No, a taky hypotéka,nuda, nemožnost kamkoliv jít kvůli kontrolám atd.
Nevim, co s tim dál. Vždycky jsem si myslela, že mě hned tak něco nesebere, na těhotenství jsem se strašně těšila a teď toto…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
smurfka
12.10.11 19:57

já bych šla raději na nemocenskou..
nenechám si tak krásné období takhle zkasit..taky se možná budu chystat jít na nemocenskou..okolo pátého měsíce…v praci samý stres..to mi za to nestojí..taky máme hypošku, ale naštěstí jsem dobře pojištěná a pojištění mi platí i na rizikové těhu, tak si ho asi vydyndám od gyndaře..
jinak gyndař ti muže naspat že máš vycházky kdykoliv..myslím..něktré holky to tu psaly, že mohly chodit kdy chtěli a neměly kontroly..

• Citovat
  • Upravit
16631
12.10.11 19:57